Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Sikkerhed
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - 1 click maintenance
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

1 click maintenance

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 1 click maintenance
    Sendt: 03 Nov 2007 kl. 22:09
Hejsa nettips jeg har et lille spørgsmål er 1 click maintenance nået snavs ?
Til top
John Westcoast Se dropdown menu
Staff
Staff

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7631
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2007 kl. 22:30
Hvis du tænker Warez downloadsiden , skal du finde et andet sted og bringe dit indlæg.Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2007 kl. 22:32
Nej jeg tænker på om dette program er sikkert at have på sin computer
Til top
Staff
Staff

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2007 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af vista-freaken vista-freaken skrev:

Nej jeg tænker på om dette program er sikkert at have på sin computer
Ok, læg lige et link til programmet.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2007 kl. 22:35
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2007 kl. 22:35
mmm det er lige det min ven har det program på sin computer jeg kender ikke et link til det hvis jeg gjorde havde jeg undersøgt det selv
Til top
Staff
Staff

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2007 kl. 22:39
Kan ikke se der skulle være noget i vejen for at afprøve programmet, det er en tredive dages trial, sæt din systemgendannelse til - så er du rimeligt sikret.Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2007 kl. 22:40
ok jeg prøver jeg vender tilbage med svar om det er sikkert
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2007 kl. 23:56
"1 click maintenance" er en del af Tune-Up Utilities softwaren og er ikke noget snavs.
Jeg bruger det selv og har aldrig haft problemer med det. Tværtimod ordner det problemer for mig.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Nov 2007 kl. 01:38
Oprindeligt skrevet af vista-freaken vista-freaken skrev:

Hejsa nettips jeg har et lille spørgsmål er 1 click maintenance nået snavs ?

1 Click Maintenance er, som en anden skriver, en del af TuneUp Utilities. TuneUp er et at de bedste programmer til oprydning, tilpasning og optimering af din Windows. Du kan roligt bruge programmet - også 1 Click Maintenance som i øvrigt tilbyder en nem måde at køre oprydning på. Smile
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.219 sekunder.