Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Upgrade win7 til 10
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Upgrade win7 til 10

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Upgrade win7 til 10
    Sendt: 05 Jul 2016 kl. 02:33
Skal man grine eller le Disapprove
Jeg havde en ASUS bærbar med original win 7 liggende, som alligevel ikke blev brugt, så bare for sjov  kørte jeg MS kompatibilitetstjek, som viste at den kunne køre win 10, så downloade og installere og da installationen når til 85 % står der, at computeren ikke er kompatibel med win 10,så den tidligere windows gendannes DeadClown

Til top
KurtG Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Oprettet: 17 Jun 2016
Sted: København
Status: Offline
Point: 450
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KurtG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jul 2016 kl. 07:32
Ja det er sgu tarveligt Confused
Rullede den tilbage til Windows 7 igen så ?

Redigeret af KurtG - 05 Jul 2016 kl. 07:33
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jul 2016 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af KurtG KurtG skrev:

Ja det er sgu tarveligt Confused
Rullede den tilbage til Windows 7 igen så ?

Ja, det gjorde den, men nu kommer der Sabayon Linux på den, så den er klar til brug hvis behovet skulle opstå Smile
Til top
KurtG Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KurtG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jul 2016 kl. 10:15
Jeg ville nødig skulle slås med en linux på desktop. Jeg bruger den til servere (Centos og Debian)

Men held og lykke med det.

Redigeret af KurtG - 05 Jul 2016 kl. 10:15
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jul 2016 kl. 10:50
Nu har jeg brugt Sabayon i 8 - 9 år uden problemer Big smile
Til top
KurtG Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KurtG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jul 2016 kl. 10:51
Ja men så er du bare bedre til det end jeg Smile

Jeg har aldrig haft en linux på en pc,jeg har kun kørt den fra en cd.

Redigeret af KurtG - 05 Jul 2016 kl. 10:52
Til top
KurtG Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KurtG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jul 2016 kl. 10:55
Men jeg har adskillige harddiske liggende, så måske man skulle prøve. Den jeg kørte
fra cd var linux mint, og det var ikke noget for mig.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jul 2016 kl. 10:59
Hvis man ikke vil installere, så er det bedre at køre live versionen fra en usb-nøgle i stedet for CD/DVD.
Hvordan gik det forresten med Tails, fik du det til at virke?
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Point: 35141
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jul 2016 kl. 11:07

Hej hede, som jeg læser det, har du downloadet en Windows 10 fil, og installeret den.

Jeg benyttede GWX ikonet, som jeg dog først måtte hente, og lidt andet jeg havde frabedt mig. Da jeg klikkede på ikonet vinduet, kørte det af sig selv.

Jeg er ret sikker på, at hvis du havde prøvet på den måde, så have du ikke skullet vente så længe med en besked om kompatibilitet.

http://www.tenforums.com/tutorials/6596-get-windows-10-icon-remove-taskbar-windows-7-8-1-a.html

Det kunne jo tænkes, at det du hentede, og installerede, ikke var det rigtige.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jul 2016 kl. 12:36
Sådan gjorde jeg:

Til top
 Besvar Besvar Side  123 5>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.391 sekunder.