![]() |
hærgende foto "minder" i android |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
nemligodt
Godt i gang
Oprettet: 17 Okt 2025 Status: Offline Point: 60 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: hærgende foto "minder" i androidSendt: 30 Dec 2025 kl. 10:35 |
|
foto "minder" hærger i min samsung galaxy a14 mobil
den MEGET generende, men tilsyneladende kan de ikke slåes fra. Hvad gør I ? Lever I også bare med det ? Eller er der en skjult deaktiverings knap ? NB alle slags respons er velkomne
![]() |
|
![]() |
|
queen
Staff
Oprettet: 10 Jan 2011 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 2126 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31 Dec 2025 kl. 08:36 |
|
Jeg havde også problemet, men fandt ud af at slette det. jeg prøver senere i dag om jeg kan finde ud af hvordan ?
|
|
![]() |
|
John Westcoast
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Vestjylland Status: Offline Point: 7631 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31 Dec 2025 kl. 09:18 |
|
Hejsa
Du går ind i Galleri, og forneden til højre åbner du menu, og går ind i indstillinger, der kan du slå det fra. Godt Nytår🧨🎉🎇🇩🇰🇩🇰🇩🇰
Redigeret af John Westcoast - 31 Dec 2025 kl. 09:54 |
|
![]() |
|
queen
Staff
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01 Jan 2026 kl. 09:02 |
![]() |
|
![]() |
|
nemligodt
Godt i gang
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04 Jan 2026 kl. 18:44 |
|
tusind tak for bidragene
![]() det er dog lidt anderles på mobilen jeg holder fingeren på foto app ikonet til et vindue åbnes app i øverste højre hjørne er et "i" ien cirkel som jeg trykker på så åbnes "app oplysninger" her kan jeg ikke slå minder fra og derfor er jeg aldrig kommet videre før nu det jeg kan slå fra er : trykker dernæst på "app tilladelser" og jeg ser 2 muligheder : 1 "musik og lyd" tillad / tillad ikke 2 "notifikationer" - tillad meddelelser on/off de var aktiveret og er nu deaktiveret hvilket jeg har gjort og der er stilhed nu var det det I mente jeg skulle gøre ? ![]() Redigeret af nemligodt - 04 Jan 2026 kl. 18:44 |
|
![]() |
|
John Westcoast
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Vestjylland Status: Offline Point: 7631 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04 Jan 2026 kl. 21:12 |
|
Hej
Er ikke sikker på det virker for dig, min forklaring kommer fra Galaxy s 24 plus. Måske din mobil har anderledes indstillinger? 🙂
|
|
![]() |
|
queen
Staff
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05 Jan 2026 kl. 08:51 |
|
nemligodt har du prøvet dette ? (måske var dette der hjalp mig) - galleri nede i bunden - hos mig har jeg bl.a muligheden - historier de tre prikker her har jeg muligheden -skjul indhold |
|
![]() |
|
queen
Staff
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06 Jan 2026 kl. 09:09 |
|
nemligodt- ved ikke om ovenstående hjalp dig Men bare for at være sikker - går ud fra du har Blokeret Meddelelser i appen |
|
![]() |
|
nemligodt
Godt i gang
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06 Jan 2026 kl. 14:41 |
|
jo, jo
meddelelser var i forvejen deaktiveret men i går tilbød appen så at "genaktivere" minder jeg skrev nej og så regnede jeg med at nu var det nok det ER lukket for minder men, men nu skriver "fot galleri" i en "historie" altså et gammelt "minde" som ligeså godt kunne have heddet et et "minde" ok, så er det bare at finde næste app hærger men nu slutter MIN fest "foto galleri" appen er nemlig ligeså deaktiveret som "fotos appen" så "f**k finger" til mig måske hele foto galleri skal deaktiveres/slettes ![]() foto galleri har ikke været på banen før så jeg er helt målløs ![]() ""
|
|
![]() |
|
nemligodt
Godt i gang
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06 Jan 2026 kl. 19:10 |
|
jeg fandt denne video
https://www.youtube.com/watch?v=hQyFWDjWdrY jeg har slået det fra så måske er problemerne løst
![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |