![]() |
Nøglefunktioner i iOS 26.1 |
Besvar
|
| Forfatter | |
El Barsko
Entusiastisk
Oprettet: 02 Dec 2007 Sted: Slangerup Status: Offline Point: 35141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Nøglefunktioner i iOS 26.1Sendt: 29 Sep 2025 kl. 23:04 |
|
Nøglefunktioner i iOS 26.1 "iOS 26.1 beta bringer et væld af nye funktioner og designopdateringer, der har til formål at forbedre både den æstetiske appel og praktiske funktionalitet af iPhone. Nedenfor er en oversigt over de mest bemærkelsesværdige tilføjelser:" Er hentet. ![]() Skal lige gøre opmærksom på, at da jeg har nedsat syn bruger jeg udelukkende min iPhone, som telefon. Så har ingen egen erfaring med alle goderne. |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
Guffi
Entusiastisk
Oprettet: 19 Okt 2007 Status: Online Point: 4863 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01 Okt 2025 kl. 18:30 |
|
Gør tekst lettere at læse: Indstillinger -> Skærm & Tekststørrelse -> Reducer Gennemsigtighed
![]() |
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01 Okt 2025 kl. 19:24 |
|
Min skærm 32 tommer, opløsning 2560X1440, summet 200%. Alligevel tjekker jeg med håndholdt Forstørrelse glas, ind imellem. Så min iPhone er udelukkende til samtaler. |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
Guffi
Entusiastisk
Oprettet: 19 Okt 2007 Status: Online Point: 4863 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01 Okt 2025 kl. 19:50 |
|
Okay, har ikke iTelefon, det er bare sådan jeg har indstillet min iPad, efter den nye opdatering. Jeg har også en lup i lommen, når jeg skal se sidste salgsdato & "bedst før" i supermarkedet,,, |
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01 Okt 2025 kl. 19:57 |
|
Det er dét der kaldes SIKKERHED.
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
|
![]() |
|
Besvar
|
|
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |