Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Black Bird Cleaner Pro
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Black Bird Cleaner Pro

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Black Bird Cleaner Pro
    Sendt: 22 Feb 2017 kl. 13:00
Det var med en vis ængstelse, at jeg gik i gang med en ny "cleaner", som jeg fandt på ShareWare. Well, jeg startede virtuelt miljø v.h.a. Toolwiz TimeFreeze. Programmet blev installeret, og registreringsfasen var nem. Ved første scanning fandt den 2 GB skrammel på mit C-drev, og det lød besynderligt, da jeg nærmest har et "OCD-agtigt" forhold tilat holde rent hus (på mine putere) Jeg bruger CCleaner med Enhancer, DiskMax, ATF Cleaner og AVG PC TuneUp et par gange ugentligt. Okay, jeg var i virtuelt miljø, så jeg startede rengøringen Geek

Wauh, min puter spinner som var den nyopsat, og jeg har tjekket alle væsentlige funktioner og fundet dem intakte. Programmet har den svaghed, som får ængstelige geeks til at holde sig langt væk. Det fortæller ikke specielt detaljeret, hvad det kaster på møddingen. Derimod forsikrer udvikleren, at, der ikke slettes noget af betydning for styresystemet eller opsætningen. Indtil nu, har jeg som nævnt ikke mærket andet end begejstring. Dette program går dybere end DiskMax, som jeg præsenterede tidligere, hvor det ikke blev modtaget med den store entusiasme. Okay, det er fair nok, at en expert vil have vished for, at nødvendige filer ikke slettes. Man får ikke yderligere info v.h.a. en højrekliksmenu. Man må altså stole på, at programmet holder, hvad det lover. Min erfaring siger jo, og jeg anbefaler det trods visse mangler. Man bør jo huske, at der her og der ligger snesevis af installationsfiler, som har tjent deres formål, og når de kommer til at fylde små 2 GB, så er de jo kun i vejen for en gnidningløs kørsel. Jeg har aldrig prøvet et program, jeg ved første afprøvning blev så begejstret for - deraf dette epos Tongue

PS. SharewareONSale (SOS) er begyndt at anvende en dl. hub. Vælg ved installation at gemme exe'n til skrivebordet. Ellers kan hubben da installere programmet, men ikke her på rederiet. Lad den nøjes med hentningen. Det er bare, Ashraf Bozz, der er blevet lidt grådig med årene, men hubben er ren, sååhh wtf Wink

Black Bird Cleaner Pro (hosted at SOS) : http://sharewareonsale.com/s/free-black-bird-cleaner-pro-100-discount

Redigeret af AFFI - 22 Feb 2017 kl. 13:55
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Point: 2126
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Feb 2017 kl. 22:38

Affi - blev du spurgt om du ønskede free eller pro og om at indtaste kode  Wink

jeg gjorde ikke ????
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Feb 2017 kl. 22:56
Jeg fik en mail, hvor fremgangsmåden lyder som følger, og det var helt uproblematisk. Desværre har programmet ikke en "about" eller "om" knap, så man kan se version og eller Free eller Pro.Men har du ikke fået en e-mail, hvor der står en kode, og hvor man får flg anvisning. Hvis noget er gået galt, så er det bare at fjerne programmet. Har man ladet sin uninstaller monitorere installationen, så kommer det hele ud i første hug. Jeg håber, det vil virke for dig, queen SmileThumbs Up

PS. Det fjerner opdateringsoversigten, og det har jeg så opdaget i dag. Når jeg vil se eller fjerne mine opdateringer, så er der ingen installerede. Det er en svaghed i programmet, men jeg kan jo se, at der er opdateret, så det er et spørgsmål om, man kan "leve med det". Computeren, jeg prøver det på, spurter som en nyformateret - omtrent. Det kilder bare min hjerne, at jeg ikke fik afvinget opdateringsloggen, sååhh, det var jo nok ligeså meget min egen dumhed Embarrassed

The download link for Black Bird Cleaner PRO is provided to you above. Download Black Bird Cleaner PRO from the download link above and install it. After installation, run it and register it with the following:

• SharewareOnSale exclusive license key: XXXXXXX
The first time you run the program, you will be asked if you want to run the FREE version or register the FULL (PRO) version. Enter the license key we give you above and click ACTIVATE to register the PRO version. Enjoy!

Redigeret af AFFI - 22 Feb 2017 kl. 23:06
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Point: 27440
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 02:25
Hvis du ønsker den direkte url til DL, så anvend en sniffer (UrlSnooper), til at opspore adressen.

- At programmet fjerner opdateringsoversigt, så skal man huske, at hvis man har valgt en opdatering fra, at den så kan komme igen.. Så hold øjnene på stilke i den situation!
Nuvel, hvis man ikke har blokkeret opdateringer, så er der ingen problemer.

Registreringskode: 52430395

Hjemmeside: http://blackbirdcleaning.com
Download (843 KB): http://downloads.sharewareonsale.com/files/SharewareOnSale_Giveaway_Black_Bird_Cleaner_PRO.exe

Redigeret af Bindegal - 23 Feb 2017 kl. 02:38
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 08:35
Hej Drenge Wink

Jeg   slettede programmet helt med Reno efter første installation

-  det var nøjagtig det samme resultat og samme kode jeg fik da jeg installerede det igen.

Jeg kan ikke finde nogen indstillinger hvor jeg kan til/fravælge pro, opdateringer eller indsætte kode, mærkeligt.

Nå, det er vel heller ikke en katastrofe- men hader når ting ikke virker Angry

Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 12:11
Det er da ærgerligt, queen. Jeg husker registreringsdelen som den nemmeste i lang tid, men jeg mener bestemt, at det enten var under installationen, licensen skulle indsættes. Ellers var det ved første kørsel. Prøvede du ikke at køre den version, du havde installeret ?

I øvrigt fik jeg min opdateringsoversigt tilbage, da jeg genstartede. Jeg har postet den i en anden tråd. Der var jo en Flashopdatering til morgen.

Godt tip, Bindemand - The King Of Giveaways. Programmet fejler ikke noget, men det er vigtigt, at man afvinger de ting og sager, man vil lade være urørt......lærte jeg på den hårde måde Tongue

Redigeret af AFFI - 23 Feb 2017 kl. 19:42
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

Hvis du ønsker den direkte url til DL, så anvend en sniffer (UrlSnooper), til at opspore adressen.
Nej, ellers tak jeg skal i have sniffet noget CoolLOL
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

- At programmet fjerner opdateringsoversigt, så skal man huske, at hvis man har valgt en opdatering fra, at den så kan komme igen.. Så hold øjnene på stilke i den situation!
Nuvel, hvis man ikke har blokkeret opdateringer, så er der ingen problemer.
pu ha, helt sort snak for mig, jeg har ikke ændret noget. Cry

Så jeg tror jeg sletter programmet igen, nok for prof for mig. Ouch
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af AFFI AFFI skrev:

--Jeg husker registreringsdelen som den nemmeste i lang tid, men jeg mener bestemt, at det enten var under installationen, licensen skulle indsættes
ja, den var nem, for der var bare et installeret program efter jeg havde trykket på linket Tongue

Prøvede du ikke at køre den version, du havde installeret ?
jow, men da der ikke var noget med at vælge free/pro eller installering af kode, så afinstallerede jeg og prøvede forfra.

I øvrigt fik jeg min opdateringsoversigt tilbage, da jeg genstartede. Jeg har postet den i en anden tråd. Der var jo en Flashopdatering til morgen.
Lyder simpelthen som der er noget helt galt Shocked

Men tak Affi og Binde  - er som altid glad fordi i gider hjælpe Beer

Redigeret af queen - 23 Feb 2017 kl. 13:10
Til top
Dorksen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Point: 1762
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 17:07
Her kunne AVG ikke lide exe. filen da den var installeret.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Dorksen Dorksen skrev:

Her kunne AVG ikke lide exe. filen da den var installeret.

Det kan være, fordi den kan lave så store ændringer på maskinen, at den flages af AVG, eller..?

Forresten, hvis man er i tvivl, om man har fået Pro versionen, da kan man jo bare prøve, om Pro-funktionerne virker....hvis man tør at bruge programmet. Lige efter første store rengøring, forsvandt min opdateringsoversigt. Den er kommet igen, men man bør være forsigtig med nogle af funktionerne. Det er den skrappeste cleaner, jeg har prøvet, og den puter, jeg prøver Black Bird på, hjuler stadigt, som var den nyformateret. I øvrigt må der jo også være en grund til, at de kræver 40 US Dollar for det Smile
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.563 sekunder.