![]() |
[AndroidGame]Turbo Racing Fast Speed |
Besvar
|
| Forfatter | |
ethanleung
Nysgerrig
Oprettet: 30 Okt 2015 Status: Offline Point: 9 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: [AndroidGame]Turbo Racing Fast SpeedSendt: 30 Okt 2015 kl. 08:25 |
|
Turbo Racing Fast Speed er et 3D racing og køre spil for børn! Det var netop udgivet på Google Store! Dette er en reel kids spil med forskellige søde slik køretøjer, racerbiler og meget sød racing scenarie, vil du helt nyde denne søde racing spil! Lad os se nogle funktioner i spillet først.
Download fra Google Play: ![]() No.1 Racing & Run For det første er en race spil! Du kan vælge forskellige biler til at forbedre din magt, siger en unik Hovercraft eller UFO skib vil være uovervindelig for alle barrierer vej. Så er det en Kør spil, fordi du bruger stryge / ned / venstre / højre til at styre din bil, ligesom en endeløs køre spillet op. Husk at afhente boostere på race vej, vil det hjælpe dig til at passere niveauer og vinde løbet. Mange farverige boostere, Guld, stjerner og sjove monstre, slik, biler og rivaler, du vil møde under kapsejlads! Slå dine rivaler og vinde spillet er dit mål! ![]() No.2 Roller og kæledyr Der er 6 egenskaber for dig at vælge i spillet, de hver især har en anden karakter, kan du elsker Lily, eller Lucy, eller Jason, dit valg. Ja, kæledyr er specielle i dette spil! Kæledyr har unikke kompetencer, det vil hjælpe dig passere niveauer og vinde spillet! De er virkelig nyttige i arenaen og uge turnering! Prøv at få et kæledyr til race med dig! ![]() No.3 Arena og turnering Det er virkelig spændende! Hvordan kan der være et spil uden konkurrence? Ja, deltage i turneringen og vinde awards! Race med venner og vise dem din store løb færdigheder! Glem ikke at indsende din score og se din rang på leaderboardet! ![]() No.4 Race med rivaler og fuldføre missioner Før hvert spil, vil du se dit niveau missioner! For at fuldføre missioner med tre stjerner. Jo flere stjerner du får, jo flere belønninger får du. Nogle niveauer er konkurrerende niveauer, er du nødt til at tage over dine rivaler i begrænsede minutter at vinde spillet. Lyder svært ret? Ja, er det meget vigtigt at opgradere dine biler, og forbedre kæledyr færdigheder. ![]() No.5 tårn forsvar kamp mod fremmede invasion Dette er en interessant del af Turbo Racing hurtig hastighed. Du kan se kortet er i den ydre rum, så det er almindeligt at se så mange fremmede væsner. I tårn forsvar krig, bare knalde skyderiet våben venstre / højre for at udslette de udlændinge ud! Du vil møde den gigantiske ydre rum BOSS. Det vil kaste monstre slik mod dig, skal du ikke være bange, tage dit våben og ødelægge ham! ![]() Jeg kan bare indføre en lille smule til jer alle. Hvis du finder dette spil interessant og sjovt, skal du gå til Google Store og downloade det! Dette er virkelig et spil for børn, race og køre, kæledyr og chefer, så meget sjov. Følg os og spille dette spil med børnene! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ivykids.racingRedigeret af John Westcoast - 30 Okt 2015 kl. 09:48 |
|
|
Love peace and harmony for all
|
|
![]() |
|
John Westcoast
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Vestjylland Status: Offline Point: 7631 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2015 kl. 09:40 |
|
Hej og velkommen til ethanleung☺
Har retttet dit link, nu virker det.😊 Redigeret af John Westcoast - 30 Okt 2015 kl. 09:50 |
|
![]() |
|
Prutterhunden
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 30306 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2015 kl. 12:58 |
|
Jeg gætter på, at ethanleung, selv har økonomisk interesse i det udførligt omtalte computerspil, men kan ikke bevise det.
Navnet, både brugernavnet og det "rigtige" er bestemt ikke af dansk oprindelse, og IP'en er da også hjemmehørende i et sydøstasiatisk land, hvor navnet sagtens kunne passe. Men sproget er udmærket dansk og ligner ikke den sædvanligt elendige googleoversættelse. Det eneste min efterforskning udfra de foreliggende data har vist udover IP'ens tilhørsforhold, er henvisning til en facebookside (Turbo Racing Kids Run), hvor spillet bliver promoveret overdrevent intenst især af folkene bag spillet selv. Jeg kan ikke lige lugten, men heller ikke bevise noget, så tråden får lov at blive stående, da tvivlen må komme anklagede til gode. Vi får se, om der eventuelt kommer en reaktion på dette fra ethanleung? EDIT: Æh.. det kunne vist alligvel ligne en googleoversættelse. Skulle lige læse smøren en gang til. Tænker mig at gøre det fornødne, hvis ikke vi får respons indenfor overskuelig acceptabel tid, dvs. inden mine røde knopper blir alt for store. Redigeret af Prutterhunden - 30 Okt 2015 kl. 13:34 |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2015 kl. 13:50 |
|
Der er vist ikke megen tvivl om at det er et reklamestunt, ethanleung, er en meget aktiv herre på diverse fora. Søgning med duckduckgo giver mange resultater som dette
: http://www.moborobo.com/bbs/showthread.php?t=682763 |
|
![]() |
|
Prutterhunden
Staff
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2015 kl. 13:59 |
|
Tak for den info, ½eski ! Det bekræfter jo, at min snude ikke fejler noget.
Jeg forsøgte med IP'en på Stop Forum Spam, men uden resultat, så kunne ikke deraf dømme, om ethanleung er spammer. Vil nu kigge nærmere på dit link. Bruger iøvrigt selv duckduckgo på denne Firefox. |
|
![]() |
|
John Westcoast
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Vestjylland Status: Offline Point: 7631 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2015 kl. 14:27 |
|
Har godkendt ethanleung's indlæg efter at have undersøgt spillet i Google Play Store. Turbo Racing gamet er frit og gratis😃
|
|
![]() |
|
Prutterhunden
Staff
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2015 kl. 14:41 |
|
Ok, John. Et vægtigt argument.
Indtil videre rør jeg ikke et hår på hans hoved, og vi får nok ikke mere at se til ham, da han næppe kan et ord dansk og næppe heller ønsker at indgå i vort fællesskab. Når der en dag igen skal ryddes op i inaktive medlemmer med flere års tavshed på bagen, er hans skæbne beseglet. Med mindre da, at jeg får et anfald af rabies. Men på en af utallige sider, er han salgsmanager, og det kan derfor ikke udelukkes, at hans første indlæg her er en "føler", og de næste blir mindre "gratis". Vi får se .. Redigeret af Prutterhunden - 30 Okt 2015 kl. 14:49 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |