![]() |
Zemana AntiLogger |
Besvar
|
| Forfatter | |
Bindegal
Entusiastisk
Oprettet: 17 Okt 2007 Sted: København Status: Offline Point: 27440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Zemana AntiLoggerSendt: 02 Aug 2011 kl. 00:15 |
|
Zemana AntiLogger for 1 år. (Skal aktiveres idag 2/8 indenfor amerikansk tid)
Zemana AntiLogger har en anden effektiv måde at beskytte din pc imod malware angreb på.
Zemana AntiLogger er ikke afhængig af virussignaturopdateringer og filscanninger ligesom de traditionelle anti-virus programmer gør. Den unikke teknologi registrerer, når en malware kører på din computer, og lukker den ned før det kan beskadige din computer. Zemana AntiLogger eliminerer trusler fra keyloggers, trojanere, spyware, mm ... Licens key: GOHACKING-ZAL-11
![]() Redigeret af Bindegal - 02 Aug 2011 kl. 04:43 |
|
![]() |
|
Prutterhunden
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 30306 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02 Aug 2011 kl. 01:59 |
|
æh..Binde. Nu er det sådan, at uret her på Nettips ikke viser helt korrekt på forsiden. Der er dit indlæg noteret til kl. 23:15, men her i indlægget korrekt kl. 00:15. Så når du skriver "(Skal aktiveres idag)" ville det være rart, om du lige tilføjede datoen. Altså enten tallet (1/2.aug) eller ugedagen (man-/tirsdag). Ja, det er sq lidt indviklet og irriterende, men sådan er det. At ændre det kræver et større arbejde.
Redigeret af Prutterhunden - 02 Aug 2011 kl. 02:00 |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02 Aug 2011 kl. 03:10 |
|
Jeg kan se på tipradar, at den er giveaway indtil 2/8
|
|
![]() |
|
Bindegal
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02 Aug 2011 kl. 09:05 |
|
Kan ikke teste Zemana fordi den installere overhovedet ikke på min pc...
Den starter sin installation, men intet lægger sig i programmer eller andre steder...
Jeg aner ikke hvordan jeg kan fixe det, da jeg har slået firewall og AV fra samt forsøgt installation i fejlsikret tilstand..
- Hvis nogle kender et fix så pm mig lige...
ps: Har skrevet til supporten nu, og håber på noget hjælp derfra også..
-Jeg har en mistanke til at det må være noget installer fejl på min PC, dog har jeg installeret Windows installer.. Så det kan ikke være dén.. Redigeret af Bindegal - 02 Aug 2011 kl. 10:17 |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02 Aug 2011 kl. 11:53 |
Stort set alle trials/demoer, købeprogrammer, installerer en Reg.key der fortæller at programmet er eller har været installeret før. Det er så man ikke bare kan starte en ny trial-periode når den første er løbet ud. Find reg-key'en til Zemana, og du kan sandsynligvis slette den og derfra installere påny. |
|
![]() |
|
Bindegal
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02 Aug 2011 kl. 12:01 |
|
Har skam været denne igennem.. men selv pga dette installerer programmet sig normalt (dengang).. Så der er et eller andet rivende galt, og jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvad det er.. :(
|
|
![]() |
|
JeP
Entusiastisk
Oprettet: 21 Okt 2007 Sted: Sverige Status: Offline Point: 1160 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02 Aug 2011 kl. 17:32 |
|
Der noget rivende gal med Zemana. Har købe programmet, og hver gan der kommer en opdatering af den er jeg nød til at afinstall den tideligere version og finde alle resterne af den før jeg kan installere opdateringen.
|
|
|
mvh JeP
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |