Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Zemana AntiLogger
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zemana AntiLogger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Point: Emne-point: 1 Stemmer, Gennemsnit 2.00  Emne Søg Emne Søg  Emne-funktioner Emne-funktioner
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27440
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zemana AntiLogger
    Sendt: 02 Aug 2011 kl. 00:15
Zemana AntiLogger for 1 år. (Skal aktiveres idag 2/8 indenfor amerikansk tid)

Zemana AntiLogger har en anden effektiv måde at beskytte din pc imod malware angreb på.
Zemana AntiLogger er ikke afhængig af virussignaturopdateringer og filscanninger ligesom de traditionelle anti-virus programmer gør. Den unikke teknologi registrerer, når en malware kører på din computer, og lukker den ned før det kan beskadige din computer. Zemana AntiLogger eliminerer trusler fra keyloggers, trojanere, spyware, mm ...

Licens key: GOHACKING-ZAL-11

Redigeret af Bindegal - 02 Aug 2011 kl. 04:43
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 01:59
æh..Binde. Nu er det sådan, at uret her på Nettips ikke viser helt korrekt på forsiden. Der er dit indlæg noteret til kl. 23:15, men her i indlægget korrekt kl. 00:15. Så når du skriver "(Skal aktiveres idag)" ville det være rart, om du lige tilføjede datoen. Altså enten tallet (1/2.aug) eller ugedagen (man-/tirsdag). Ja, det er sq lidt indviklet og irriterende, men sådan er det. At ændre det kræver et større arbejde.

Redigeret af Prutterhunden - 02 Aug 2011 kl. 02:00
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 03:10
Jeg kan se på tipradar, at den er giveaway indtil 2/8
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 09:05
Kan ikke teste Zemana fordi den installere overhovedet ikke på min pc...
Den starter sin installation, men intet lægger sig i programmer eller andre steder...
Jeg aner ikke hvordan jeg kan fixe det, da jeg har slået firewall og AV fra samt forsøgt installation i fejlsikret tilstand.. Cry

- Hvis nogle kender et fix så pm mig lige...

ps: Har skrevet til supporten nu, og håber på noget hjælp derfra også..

-Jeg har en mistanke til at det må være noget installer fejl på min PC, dog har jeg installeret Windows installer.. Så det kan ikke være dén..

Redigeret af Bindegal - 02 Aug 2011 kl. 10:17
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

Kan ikke teste Zemana fordi den installere overhovedet ikke på min pc...
Den starter sin installation, men intet lægger sig i programmer eller andre steder...
Jeg aner ikke hvordan jeg kan fixe det, da jeg har slået firewall og AV fra samt forsøgt installation i fejlsikret tilstand.. Cry

- Hvis nogle kender et fix så pm mig lige...

ps: Har skrevet til supporten nu, og håber på noget hjælp derfra også..

-Jeg har en mistanke til at det må være noget installer fejl på min PC, dog har jeg installeret Windows installer.. Så det kan ikke være dén..

Stort set alle trials/demoer, købeprogrammer, installerer en Reg.key der fortæller at programmet er eller har været installeret før. Det er så man ikke bare kan starte en ny trial-periode når den første er løbet ud. Find reg-key'en til Zemana, og du kan sandsynligvis slette den og derfra installere påny.
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 12:01
Har skam været denne igennem.. men selv pga dette installerer programmet sig normalt (dengang).. Så der er et eller andet rivende galt, og jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvad det er.. :(
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 17:32
Der noget rivende gal med Zemana. Har købe programmet, og hver gan der kommer en opdatering af den er jeg nød til at afinstall den tideligere version og finde alle resterne af den før jeg kan installere opdateringen.
mvh JeP

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.