![]() |
Gusty Gibbon knaser og knitrer. |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Gusty Gibbon knaser og knitrer.Sendt: 19 Okt 2007 kl. 19:58 |
|
Ubuntu Feisty Fawn var et sprødt system. Ingen tvivl om det!
![]() Men hvor godt det end var kan det uden overdrivelse hævdes, at Ubuntu Gusty Gibbon er intet mindre end knasende. ![]() Det visuelle indtryk er vildt lækkert og når systemet udfører sine opgaver kan man næsten høre at det knitrer. ![]() Det lader til at udviklerne fik rettet de sidste småfejl lige akkurat inden frigivelsen i går. ![]() Gusty Gibbon går lige i hjertet på brugeren... ![]() |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:13 |
|
Hej Balder Et forsigtigt spørgsmål hvor stor er standarddownloadet i mb,jeg spørger, fordi her i Grønland koster det 0,42kr pr megabyte,så jeg skal lige se om jeg har råd til det. ![]() MHV Halveskimoen |
|
![]() |
|
Dorksen
Entusiastisk
Oprettet: 14 Okt 2007 Status: Offline Point: 1762 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:20 |
|
Den fylder 696 mb, alså 292,32kr
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:26 |
|
Hej Halveskimoen.
![]() Den fylder som Dorksen siger: 696 MB. Ubuntu fylder aldrig mere end at systemet lige akkurat kan være på en CD. ![]() |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:27 |
|
700-800 mb :)
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:27 |
|
Fint det er jo nogenlunde som den gamle ubuntu,I kan jo se, der er jo ikke råd til så mange fejltagelser,håber sgu det virker første gang, glæder mig til vi får søkabel,hvis det bliver biligere?. MHV Halveskimoen |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:31 |
Ellers bestil en skive via Shipit. ![]() Redigeret af Balder - 19 Okt 2007 kl. 22:37 |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:46 |
|
Balder skrev:Ellers bestil en skive via Shipit.
Det gjorde jeg også med 7,04, meen det tager ca en måned,det kan godt være jeg sætter compen til at stå og knurre de ca 4 timer det tager i nat, kan sgu ikke vente så længe,tak for oplysningerne. MVH Halveskimoen |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20 Okt 2007 kl. 01:42 |
|
Hehe jeg er godt nok for langsom
![]() Nå men vil anbefale dig en Download manager, npr du nu helst vil have det i ét hug ![]() |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20 Okt 2007 kl. 14:09 |
|
Hej Diablo
Har download manager,men det hjælper ikke ret meget da det ser ud til at Tele.gl ikke tillader meget mere end en efektiv downloadhastighed på 52.0-70.0 kb,tit lavere,nå men det lykkedes Gusty Gibbon er hermed installeret,og ser ud til at køre som det skal,nu må jeg jo bare vente på teleregningen. ![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |