Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Linux og andre styresystemer
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Gusty Gibbon knaser og knitrer.
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gusty Gibbon knaser og knitrer.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gusty Gibbon knaser og knitrer.
    Sendt: 19 Okt 2007 kl. 19:58
Ubuntu Feisty Fawn var et sprødt system. Ingen tvivl om det!  Cool

Men hvor godt det end var kan det uden overdrivelse hævdes, at Ubuntu Gusty Gibbon er intet mindre end knasende.  Pinch

Det visuelle indtryk er vildt lækkert og når systemet udfører sine opgaver kan man næsten høre at det knitrer. Thumbs%20Up

Det lader til at udviklerne fik rettet de sidste småfejl lige akkurat inden frigivelsen i går.  Clap

Gusty Gibbon går lige i hjertet på brugeren...  Heart
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:13

Hej Balder
Et forsigtigt spørgsmål hvor stor er standarddownloadet i mb,jeg spørger, fordi her i Grønland koster det 0,42kr pr megabyte,så jeg skal lige se om jeg har råd til det.Cry
MHV Halveskimoen
Til top
Dorksen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1762
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:20
Den fylder 696 mb, alså 292,32kr
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:26
Hej Halveskimoen.  Smile

Den fylder som Dorksen siger: 696 MB.

Ubuntu fylder aldrig mere end at systemet lige akkurat kan være på en CD.  Thumbs%20Up
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:27
700-800 mb :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:27

Fint det er jo nogenlunde som den gamle ubuntu,I kan jo se, der er jo ikke råd til så mange fejltagelser,håber sgu det virker første gang, glæder mig til vi får søkabel,hvis det bliver biligere?.
MHV Halveskimoen
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Halveskimoen Halveskimoen skrev:

der er jo ikke råd til så mange fejltagelser,håber sgu det virker første gang

Ellers bestil en skive via ShipitSmile

Redigeret af Balder - 19 Okt 2007 kl. 22:37
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 22:46
Balder skrev:Ellers bestil en skive via Shipit.
Det gjorde jeg også med 7,04, meen det tager ca en måned,det kan godt være  jeg sætter compen til at stå og knurre de ca 4 timer det tager i nat, kan sgu ikke vente så længe,tak for oplysningerne.
MVH Halveskimoen
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2007 kl. 01:42
Hehe jeg er godt nok for langsom Wink

Nå men vil anbefale dig en Download manager, npr du nu helst vil have det i ét hug Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2007 kl. 14:09
Hej Diablo
Har download manager,men det hjælper ikke ret meget da det ser ud til at Tele.gl ikke tillader meget mere end en efektiv downloadhastighed på 52.0-70.0 kb,tit lavere,nå men det lykkedes Gusty Gibbon er hermed installeret,og ser ud til at køre som det skal,nu må jeg jo bare vente på teleregningen.Shocked
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.439 sekunder.