Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Indlæg i forum
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indlæg i forum

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hans - Georg Se dropdown menu
Staff
Staff

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 337
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans - Georg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indlæg i forum
    Sendt: 20 Sep 2009 kl. 16:53
På det sidste lader det til at flere medlemmer har svært ved at holde sig til reglerne i forum, så her en lille reminder:

Det må anses som værende dårlig skik at highjacke tråde.

Selv om man ikke er enig angående et emne, er der ikke grund til at kommentere andres indlæg i en nedladende tone.

Hvis man finder et program, som kan være af interesse for andre forums medlemmer, bør man af respekt for de andre medlemmer tjekke programmet og linket for crap inden man poster det i forum.

Nettips forum er ikke det rigtige sted at skrive, hvis man har en skid på eller har en offday, så vær lige opmærksom på hvad du poster, der er ingen grund til senere at skulle bruge den halve dag på at forklare andre forumsmedlemmer at det ikke var ment negativt eller at indlægget kunne misforstås.

Hvis man har et problem med et andet medlem af forum, anser vi det som spild af tid og plads at fylde et indlæg med mudderkastning mellem medlemmerne.

Nettips forum blev oprettet med det formål at det skulle være et sted, hvor man kunne få hjælp, hvis man rendte ind i computerrelaterede problemer, hvor man kunne finde nye spændende programmer, og hvor man blev tiltalt i en fornuftig tonart.

Team Nettips

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Sep 2009 kl. 17:53
Jeg vil gerne sige undskyld til Nettips Staff, for den jeg var indblandet i den anden dag.
Jeg kan i bakspejlet godt se det var en kæmpefejl i det hele taget at bevæge mig i en tråd oprettet af netop denne trådstarter, det vil ikke gentage sig igen.......
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff

Sted: Frederiksberg
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Sep 2009 kl. 21:23
Ja, HG. Jeg bevæger mig ofte på grænsen, og sommetider bliver det en smutter. Det har jeg selvfølgelig ikke noget imod at erkende eller undskylde for. Men hatten af for din 'reminder'. Håber at det bliver læst, forstået og respekteret af flest muligt.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Point: 5125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Sep 2009 kl. 09:20
Det var altså også en 'hed' debat der blev ført, og jeg sad netop og tænkte på hvornår der blev sat en stopper for den, men det var jo lidt sent på natten/aftenen, så "overvågningen" var nok gået i seng, eller havde andre opgaver at tage sig til.WinkLOL
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Virtual-Aidz Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Point: 1425
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Virtual-Aidz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Sep 2009 kl. 19:58
Utroligt som at i ikke kan opfører jeg pænt hvergang jeg ikke er her.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.180 sekunder.