![]() |
Windows XP kontra Vista |
Besvar
|
Side 123 5> |
| Forfatter | ||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Windows XP kontra VistaSendt: 17 Okt 2007 kl. 22:51 |
|
|
Jeg kender godt til - de tekniske krav - det kræver.
|
||
![]() |
||
baun
Nysgerrig
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: DK Status: Offline Point: 31 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:13 |
|
|
Jeg skiftede fra XP-Pro til Vista Home Premium i forbindelse med pc udskiftning. Det var en spændende udfordring, og noget jeg ikke har fortrudt. Diverse skrækhistorier med programmer der ikke er kompatible, manglende drivere m.m. har ikke været et problem. Ved at følge med i forskellige forum, som behandler Vista, lærer man hurtigt at få styr på det.
Min opfordring skal lyde: Jo hurtigere til at skifte til Vista, jo bedre. Det er trods alt fremtidens styresystem indtil videre. ![]() |
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:15 |
|
|
Mange tak for et godt svar. Jeg har nemlig lige som du skriver hørt så meget dårligt. Men det er jo godt med udfordringer, og så har jeg jo Nettips.
|
||
![]() |
||
cope
Entusiastisk
Oprettet: 15 Okt 2007 Status: Offline Point: 1922 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:19 |
|
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:25 |
|
|
Ok, jeg kom for sent. Kik godt på de muligheder der er, og tænk dig godt om. Hvad får jeg istedet for det jeg har, er det jeg får nok, eller overflødig for mig. Det er din vurdering, der skal gøre dig tilfreds med det du vælger. Det jeg linker til er fra samme sted som cope linker til, men kun tekst. http://thebign.dk/cms.php/site/print/11/
Redigeret af El Barsko - 17 Okt 2007 kl. 23:28 |
||
![]() |
||
cope
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:28 |
|
Jep og printervenligt, min printerboks sprang mig i møde da jeg klikkede på linket
Redigeret af cope - 15 Jan 2008 kl. 01:25 |
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:35 |
|
|
El-Barsko, ja det er jo NETOP lige det med at tænke sig godt om, for HVIS jeg nu køber en ny og større pc, kan jeg jo ikke undgå VISTA, alle nye pc'er er præinstall. med VISTA og så er der jo ingen vej udenom. Jeg er meget tilfreds med XP proff. og når man som jeg, ikke er en ørn, er det måske for uoverskueligt, men på den anden side, det er jo fremtid og forandringsvillig må man jo være (
Vil nu studerer Jeres links lidt mere. Endnu engang tak.
|
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:44 |
|
Ok, jeg troede det var mine indstillinger der var noget galt med. Det er nemlig ikke den første side der har gjort det.
|
||
![]() |
||
cope
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:45 |
|
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:56 |
|
|
Et MEGET dumt spørgsmål, findes Vista i en dansk udgave på nuværende tidspunkt?
har set på dit link Cope - og umiddelbart ser det ikke så svært ud og man kan vel benytte nogenlunde den samme fremgangsmåde ved evt. systemgenop. div. rettelser - jo osv. som
i XP eller tager jeg fejl. Ved evt. formatering er fremgangsmåden, den samme?
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 123 5> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |