Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Mz Vista force
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mz Vista force

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mz Vista force
    Sendt: 23 Okt 2007 kl. 16:53
Fandt denne, ikke helt nye, side hos PCWorld: http://www.pcworld.dk/art/9012?page=1

De skriver:
"Pcworld.com har samlet 20 programmer, der kan hjælpe til med at gøre hverdagen med Vista nemmere. Et af programmerne er Mz Vista Force, der blandt andet kan forbedre ydeevne, browserhastighed og rydde op på harddisken og i opstarts-programmer."
Det program har jeg så lige prøvet, kan ikke rigtig mærke nogen forskel, efter at have foretaget et tweak, har måske ikke gjort det rigtigt.Embarrassed
Nogen der har prøvet programmet, eller et af de andre, i artiklen  nævnte programmer, så lad høre, hvilke erfaringer i har gjort.Big%20smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Okt 2007 kl. 17:38
sådan nogle programmer har sjældent en effekt som man kan mærke lige med det samme, bestemt ikke hvis man ikke misbruger sin computer.

lige en anden ting. hvordan har du nået at blive engageret (254 beskeder) på kun et par dage.???

Redigeret af kavji - 23 Okt 2007 kl. 17:38
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Okt 2007 kl. 17:39
El-Barsko
Takker
har ikke prøvet nogle af dem, har prøvet TweakVI
som jeg kun bruger til at se på hvad jeg har på pc`en
det kan dog lidt mere

Kavji
100 beskeder, mener jeg

Redigeret af Fuchsia2 - 23 Okt 2007 kl. 17:41
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Okt 2007 kl. 17:53
 @ kavji
Med flid,fortvivelse og mange spørgsmål. LOL
Hvorfor er det så interessant, hvor mange beskeder man har?Wink

Redigeret af El Barsko - 23 Okt 2007 kl. 17:54
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Okt 2007 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Fuchsia2 Fuchsia2 skrev:

El-Barsko
Takker
har ikke prøvet nogle af dem, har prøvet TweakVI
som jeg kun bruger til at se på hvad jeg har på pc`en
det kan dog lidt mere

Kavji
100 beskeder, mener jeg
 Ok Thumbs%20Up 
Undrer mig over hvorfor der er så mange tweak-programmer,gratis. Der må da være noget der er/skal/kan være til fordel, for udgiveren, skulle jeg mene.Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Okt 2007 kl. 19:30
El-Barsko
min erfaring, med de fleste af de programmer
kun gør hvad der er indbygget i windows
og derfor overflødige
Til top
steffen ernst Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 534
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steffen ernst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Okt 2007 kl. 11:35

Jeg har benyttet MZ Vista Force i et stykke tid og har kun gode erfaringer.

Det er nok begrænset, hvad man kan mærke af forskel, hvis man i forvejen har en pc med hurtig cpu og mange ram.

Jeg bilder mig ind at internettet og programmer kører lidt hurtigere nu-men det er nok marginalt.

I øvrigt synes jeg, at Glary Utilities kører meget fint under vista

Til top
steffen ernst Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 534
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steffen ernst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Okt 2007 kl. 11:38
Har i øvrigt meget dårlige erfaringer med tweak VI fra Totalidea
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.152 sekunder.