Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - opstart i xp
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

opstart i xp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmus Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: opstart i xp
    Sendt: 24 Okt 2007 kl. 18:47
Når jeg starter min computer kommer der en velkomstside hvor jeg kan vælge hvilken bruger der skal logges på med. Det er ret irriterende da jeg kun har en bruger. Jeg vil helst bare have den til at starte fuldstændig uden at jeg lige skal vælge brugeren. hvordan kan det gøres?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 18:54
dette `program` fra microsoft , TweakUI
rul helt ned og der står det

Redigeret af Fuchsia2 - 24 Okt 2007 kl. 18:55
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 19:10
hej Rasmus

prøv følgende:  start - kør - control userpassword2 og fjern flueben ved adgang ved: bruger skal angive osv.
Til top
rasmus Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 19:27
Har ordnet det med TweukUI men synes det er lidt irriterende at det koster penge:(
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 19:31
a'hva'  tweakui koster da ikke penge.
Til top
rasmus Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 20:14
Næhh der kan man bare se. Det er fordi jeg kom til at downloade tweak manager. Men jeg tror det virker på samme måde. men er der ikke lige en der kan give direkte link til at downloade tweakui
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 20:22
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Okt 2007 kl. 01:55
her er et direkte link: http://windowsxp.mvps.org/tweakui.htm
tag nr2 (version 2.10) , hvis dit xp er med sp1 eller sp2 (hvad de fleste er)
eller denne som går til download direkte:

Redigeret af Fuchsia2 - 25 Okt 2007 kl. 03:35
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.098 sekunder.