Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Nettips år 2000
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nettips år 2000

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nettips år 2000
    Sendt: 24 Okt 2007 kl. 19:55
Jeg var lidt nysgerig og ville gerne se nettips i år 2000 da jeg kun har har været her siden 2006 dec så jeg kigge lidt og fandt dene hjemmeside wep.archive.org
så jeg søgte efter nettips og fandt
http://web.archive.org/web/20001204175000/http://www.nettips.dk/
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 20:03
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 20:34
Jep, det hele startede med fodbold. Og det er stadig mange her på Nettips, der stadig er vilde med fodbold og jeg skal se Champions League i aften - for mit yndlingshold spiller og det er

"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 20:36
øv mit yndlingshold er slet ikke med

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 20:45
Og endelig bliver Chelsea vist på TV3+. Det var sku på tide.

Jeg har ondt af dig captcha!
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 20:46
Winkkunne ikke dy mig

mit favorithold er DøllefjeldemusseLOL

Nej Real Madrid
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:02
Helt klart Realmadrid 
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:08
# Garfield

Døllefjelde er da også et godt hold, haha :D
Til top
perege Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: DK
Status: Offline
Point: 840
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perege Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 22:41
Manchester UnitedBig%20smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 23:30

det var engang bi`erne Wink

NU har jeg INTET favorithold (hmm måske brasserne, hvis man skal vælge ET)
og ser næsten aldrig fodbold (stoppede sidst i 90`erne)

EDIT: bi`erne er Brønshøj (trøjerne gule/brun stribede)

Redigeret af Fuchsia2 - 25 Okt 2007 kl. 03:28
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.071 sekunder.