![]() |
Flytte Hjemmeside til WordPress... |
Besvar
|
| Forfatter | |
aasevh
Engageret
Oprettet: 26 Dec 2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 129 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Flytte Hjemmeside til WordPress...Sendt: 15 Sep 2014 kl. 14:10 |
|
Hej Ser til min store glæde, at I flytter til WordPress. Grunden til min glæde er - at jeg selv skal flytte min Hjemmeside fra Masterpice til WordPress - og spørger derfor, om der er en smart måde at flytte artiklerne på, så det ikke bliver for omstændigt. ![]() Gætter på I har en super ide ?????? Jeg har det hele liggende i kopi fra HTTrack Website Copier. Glæder mig til at høre ????? Hilsen Aase
|
|
|
Hilsen Aase
|
|
![]() |
|
Admin
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Sydfyn Status: Offline Point: 4120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15 Sep 2014 kl. 14:39 |
|
Hej Aase
Nettips.dk indeholder over 2.000 artikler. Vi har købt os til hjælp fra et udenlandsk firma, og det fortæller vi mere om, når det nye site er i luften. Hvor mange sider er dit site på?
|
|
![]() |
|
aasevh
Engageret
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15 Sep 2014 kl. 14:55 |
|
Tak for hurtig reaktion.
Jeg har ca 500 artikler med tekst og billeder. www.handicap-camping.dk Hilsen Aase
|
|
|
Hilsen Aase
|
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Oprettet: 05 Apr 2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15 Sep 2014 kl. 18:23 |
|
Fin side, du har kørende, aasevh
|
|
|
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
|
|
![]() |
|
Admin
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Sydfyn Status: Offline Point: 4120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15 Sep 2014 kl. 22:36 |
|
Jeg kan se at siden er fabrikeret i en CMS løsning, men hvilken? Eller hvilket program anvender du, når du opdaterer hjemmesiden?
Måske vil det nemmeste og mest optimale være at overføre artikler til en en ny website manuelt! Nogle af artiklerne er jo ikke helt nye, så hvis jeg var dig, ville jeg overveje at få ryddet en smule op i samme ombæring. Det er et flot stykke arbejde du har udført, og jeg forstår godt at du vil over i WordPress. Måske kan det udenlandske firma hjælpe dig. Det kræver blot navnet på CMS'en du bruger.
|
|
![]() |
|
cjc
Entusiastisk
Oprettet: 01 Apr 2009 Status: Offline Point: 864 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15 Sep 2014 kl. 22:48 |
|
Der skulle vel ikke have sneget sig et bogstav udenom så det er masterpiece
http://www.mcb.dk/masterpiece-cms-website.html |
|
|
Når folk spørger mig om jeg kan optimere deres computer med Windows på, så svarer jeg "Hvilken distribution skal jeg installere"
|
|
![]() |
|
aasevh
Engageret
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16 Sep 2014 kl. 12:46 |
|
Beklager - men jeg er lammet af Muskelsvind - så der kan nemt komme en trykfejl.....
|
|
|
Hilsen Aase
|
|
![]() |
|
aasevh
Engageret
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16 Sep 2014 kl. 18:10 |
|
Hej
Jeg bruger Masterpiece 5. til at opdatere hjemmeside i ... Hilsen Aase
|
|
|
Hilsen Aase
|
|
![]() |
|
mjjzf
Entusiastisk
Oprettet: 16 Okt 2007 Sted: Valby Status: Offline Point: 4751 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Sep 2014 kl. 14:05 |
Jeg flyttede for ikke så længe siden en foreningshjemmeside over til Wordpress. Det tog et stykke tid, men det gav mig mulighed for at gennemgå tingene, tag'e dem rigtigt, blandt andet. Jeg medgiver, at det er mange artikler at håndtere - har du nogen at samarbejde med? 10*50 artikler er trods alt noget andet end 1*500... |
|
![]() |
|
aasevh
Engageret
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17 Sep 2014 kl. 14:17 |
|
Hej.
Jeg skal selv bruge tiden på at overflytte, og er klar på, at jeg kan rydde op samtidig. Tænkte om der - som til så meget andet - var et smart program, som kunne gøre det lettere. I ved jo en hel del om alt muligt herinde. Godt det er vintertiden vi går i møde - så efter en tur til Island om en uges tid,, må jeg se at komme igang. Hilsen Aase
|
|
|
Hilsen Aase
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |