Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - En særlig dag
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En særlig dag

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: En særlig dag
    Sendt: 20 Okt 2007 kl. 18:53

Ja, så blev jeg altså 9 år. Far siger, at han håber på mange år endnu. Hvad mener han? Jeg vil da ALTID være hos Far.
(Når jeg skriver Far med stort, er det fordi, jeg ser op til ham. Ikke fordi, han er klogere - HA! Den indbildske idiot! - Næh, kun fordi han er højere end mig).

PS: Skal hilse fra Far og sige, at han nok er svær at få fat på i aften. Der er spansk fodbold i fjerneren.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2007 kl. 18:59
Tillykke med det. men vi behøver ikke at få alt at vide om dit privatliv.
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Point: 1922
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2007 kl. 19:01
Stort Tillykke til dig og Far

Redigeret af cope - 15 Jan 2008 kl. 14:45
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2007 kl. 19:37
Tillykke til jer begge.
Du får lige en luns kød

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2007 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af kavji kavji skrev:

Tillykke med det. men vi behøver ikke at få alt at vide om dit privatliv.

Hov-hov...vil du begrænse ytringsfriheden.LOL
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2007 kl. 20:05
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
torben Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Point: 1617
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2007 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af Prutterhunden Prutterhunden skrev:

PS: Skal hilse fra Far og sige, at han nok er svær at få fat på i aften. Der er spansk fodbold i fjerneren.
Det er vel ikke noget du støtter efter forleden dag.....
Nårj ja.... Okay, det skal vel ikke gå ud over hunden, så tillykke da` Smile
Videre... Keep going
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff

Sted: Frederiksberg
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Okt 2007 kl. 06:02
Det ser ikke ud til, at der kommer flere lykønskninger nu. Klokken er....og det er ikke min føsda mere, så...

TAK ALLESAMMEN

PS: Barsko. Har du mere af det? Jeg er godt nok mæt nu, men jeg har nogle gemmesteder, Far ikke ved, hvor er.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Okt 2007 kl. 10:52
tillykke ClapPrutterhundenClap
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Okt 2007 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af Prutterhunden Prutterhunden skrev:

Det ser ikke ud til, at der kommer flere lykønskninger nu. Klokken er....og det er ikke min føsda mere, så...

TAK ALLESAMMEN

PS: Barsko. Har du mere af det? Jeg er godt nok mæt nu, men jeg har nogle gemmesteder, Far ikke ved, hvor er.
Ok, så får du et stykke til, men tys-tys, ikke et ord til farmand, han ser fodbold.LOL
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.175 sekunder.