Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - At finde ud af, hvem der ejer en E-mail adresse
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

At finde ud af, hvem der ejer en E-mail adresse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: At finde ud af, hvem der ejer en E-mail adresse
    Sendt: 28 Nov 2007 kl. 22:26
hvordan kan man det.? For jeg har altså aldrig nogensinde givet min adresse ud til folk på nettet, men nu er der en af mine gamle venner, som har sporet mig via min E-mail adresse. Hvordan kan man gøre det?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Nov 2007 kl. 22:31
En måde kan være via TDC
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Nov 2007 kl. 23:10
ofte kan man også søge på google og så vil man ofte have afsat nogle spor, som måske i sidste ende kan føre til ens e-mail... Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Nov 2007 kl. 23:12
De kunne se på den fulde header i en mail fra dig og så spore din eksakte lokation med:

http://ip-adress.com/


Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Nov 2007 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af Jutlander Jutlander skrev:

De kunne se på den fulde header i en mail fra dig og så spore din eksakte lokation med:

http://ip-adress.com/



Men det er jo, så vidt jeg har forstået, den omvendte metode der er blevet brugt, nemlig at de IKKE kendte hans mail, men derimod kun hans navn og så ville frem til e-mail-adressen for at kontakte ham...Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Nov 2007 kl. 23:26
lige præcis. Jeg fik en dag bare en mail fra en meget gammel bekendt, på en forholdsvis ny E-mail adresse.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Nov 2007 kl. 23:27
Du kunne jo spørge ham hvordan han har fundet frem til dig?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Nov 2007 kl. 23:34
OK, det var bare fordi du skrev:

som har sporet mig via min E-mail adresse

Det lød lidt som at de havde fundet frem til dig (din adresse må det formodes) VIA din e-mail adresse. Point taken, men så er tippet med ip-adress.com da givet videre.
Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Nov 2007 kl. 10:22
Det er rigtigt - man sætter hurtigt sine spor på nettet. Hos mange mennesker vil man hurtigt kunne finde en kontaktadresse.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.266 sekunder.