Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - "Windows 10 April Update ..
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Windows 10 April Update ..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Windows 10 April Update ..
    Sendt: 22 Apr 2018 kl. 17:18
.. is probably the new name for Spring Creators Update", skriver betanews.

Man kan for min skyld kalde det, hvad man vil, men det er for mig at se ligesom at døbe barnet, før det er født, og kommer opdateringen først i maj måned, kan jeg ikke se logikken i at kalde den Windows 10 April Update. Det' noget rod, er det! Så var Spring Creators Update da mere rammende, selv om maj måske kan være både forårs- og sommermåned.

Er navnet så så allerhelveds vigtigt? Næ. Det vigtige er vel, hvad navnet dækker over, altså indholdet.

Jeg vil nu hellere vente og se, om barnet er en dreng, en pige eller noget helt tredie, før jeg vil kalde det noget som helst. Er det fx fup og fidus, vil jeg kalde det fup og fidus, og det skulle såmænd ikke undre mig. Nå ja, ok, så kalder jeg det Windows 10 fup og fidus Update, om det behager, men det er vel det samme, ikke? For langt??? Jamen så Windows 10 FOF Update!!!

Hm.. måske jeg skulle have anbragt dette i subforummet 'Sjov og ballade'? Vi får se, hvad opdateringen blir til. Sjov for nogle og ballade for andre?

Windows 10 April Update is probably the new name for Spring Creators Update (betanews.com)


Redigeret af Prutterhunden - 22 Apr 2018 kl. 17:30
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Apr 2018 kl. 20:45
Det er vel blot for lemmingerne skal hoppe med? Et forsøg på at efterligne Apples succes med at styre masserne.... og så er der os andre, der er ret ligeglade ... bare der ikke er fejl i opdateringer og opgraderingerne....
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Apr 2018 kl. 21:17
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.184 sekunder.