Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - På udkig efter et booking system til foreningen
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

På udkig efter et booking system til foreningen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rikard.esben Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 22 Mar 2018
Status: Offline
Point: 4
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rikard.esben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: På udkig efter et booking system til foreningen
    Sendt: 22 Mar 2018 kl. 09:54
Hej alle Big smile

Jeg har fået denne sideopgave at lede efter nogle alternativer omkring et nyt foreningssystem, som skal kunne klare noget regnskab i foreningen, styring af medlemmer og noget administration.

Googlede lidt rundt og fandt frem til WinKAS Air og kan blandt andet se at et af de løsninger de har er et alt i ét foreningssystem som kan håndtere administration, foreningsregnskab og medlemsstyring og jeg ville lige høre om det er noget i kan anbefale, hvis i har erfaring med systemet? Tongue

I må også meget gerne smide en kommentar hvis i kender andre lignende systemer med samme funktioner, synes nemlig det er lidt svært at finde noget. Confused

På forhånd tusind tak! Cool

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Mar 2018 kl. 10:30
Hej rikard.esben og velkommen til Nettips!

Jeg kan have min tvivl om, hvorvidt du kan få den hjælp, du beder om fra vore medlemmer, men kan ikke udelukke det, og hvo intet vover...

Du skal ialtfald ønskes held og lykke med din opgave! Smile
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
rikard.esben Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 22 Mar 2018
Status: Offline
Point: 4
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rikard.esben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Mar 2018 kl. 11:01
Hej Prutterhunden,

Tak for den varme velkomst! Big smile 
Jeg er godt klar over at emnet er fjernt for mange, men tænker da at nettips er forsøget værd at prøve. Som du selv siger kan det ikke udelukkes om nogen har kendskab til emnet. Det er en lidt svært sideopgave jeg har fået, hehe LOL
Til top
TorbenB Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 11 Nov 2007
Status: Offline
Point: 142
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TorbenB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Mar 2018 kl. 11:04
Booking & regnskabssystem
rikard.esben henviser  bl a til Winkas.
Jeg har, løseligt, tjekket siden der henvises til.
Der henvises, så vidt jeg kan se, ikke til eksakte priser, men der er en opfordring til kontakt samt oprettelse af gratis konto.

Jeg vil være noget tilbageholdende med denne oprettelse, da jeg ikke kan finde konkret svar på, hvad kontoen i givet fald koster efterfølgende.

I forbindelse med foreningsarbejde har jeg tidligere anvendt GNUcash til bogføring.

Blot et par kommentarer til indlægget.

Mvh
TorbenB

Til top
rikard.esben Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 22 Mar 2018
Status: Offline
Point: 4
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rikard.esben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Mar 2018 kl. 11:17
Hej TorbenB,

Tak for dit svar!

Jeg har lavet lidt research rundt på siden og fandt frem til en månedlig pris på 175 kr. inkl. moms under deres løsninger --> foreninger, hvilket lyder til at være en rigtig god pris. Big smile

 - Tror jeg tager en snak med WinKAS inden for de næste par dage for at høre dem ad.

Jeg har ikke hørt om GNUcash før, men vil da lige bane min vej forbi og læse lidt om det, ved du hvad prisen ligger på hos GNUcash?

 - Forresten et rigtig godt første indtryk jeg har fået mig af nettips, thumbs up herfra Thumbs Up
Til top
TorbenB Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 11 Nov 2007
Status: Offline
Point: 142
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TorbenB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Mar 2018 kl. 11:30
Hej rikard.esben
Månedsprisen du beskriver har  jeg ikke en reel kommentar til.

VEDR gnucash kan jeg oplyse at det er primært et bogføringsprigram under open source licens, hvilket indebærer at det er gratis at downloade, installere og anvende.

Hjemmesiden kan findes på flg link

https://www.gnucash.org/

Om Nettips kan(vil anvende programmet skal jeg ikke kunne sige!

Mvh
TorbenB


Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Mar 2018 kl. 11:38
Selv tak, rikard.esben.. Big smile

Håber at dit første indtryk er kommet for at blive. Det gjorde det ialtfald for mig siden en dag for mange år siden, hvor jeg trådte ind på Nettips' skrå brædder. Som alt andet er Nettips ikke perfekt og skal heller ikke være det, men jeg følte mig meget hurtigt hjemme blandt ligesindede.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Mar 2018 kl. 16:58
Velkommen til Nettips, rikard.esben Handshake

Jeg har for en del år siden gjort brug af foreningsprogrammet Vig Foreningsprogram. Dengang kørte det under Windows 7 og kan derfor ikke med sikkerhed love, at det kører under nyeste udgivelse af Windows. Men måske værd at prøve?

På siden kan hentes en brugermanual, og selvfølgelig selve programmet. Og det er ganske gratis at anvende. Smile
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.