Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Windows 10 + installerede programmer
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 10 + installerede programmer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Mar 2018 kl. 20:07
" ”brugerkontrol og SmartScreen”, er måske netop det der  gør, at jeg IKKE får de samme problemer, som du, og andre ofte taler om."

Ja, sæføli er det fordi, vi andre er for dumme og installerer alt muligt ragelse med virus, malware osv.

I øvrigt kan jeg som ethvert andet medlem give gode råd og vejledning uden ellers at blande mig i deres brug af styresystemer, programmer osv. Det bestemmer jeg ikke.

Min magt, som agt, er begrænset til at styre Nettips udenom for meget ballade og appellere til medlemmernes egen selvkontrol. Vore medlemmer er ikke en flok soldater, og jeg ikke en general.

Og jeg er ikke "
Microsoft, eller et hvilket, som helst andet firma", der bilder sig ind at have fundet de vises sten, og forventer at alle retter sig efter, hvad jeg siger eller skriver. Det har vi lovgivende, udøvende og dømmende magt til - ialtfald i Danmark. Det skal "Microsoft, eller et hvilket, som helst andet firma" ikke bestemme.

PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Mar 2018 kl. 20:39

Der er ikke tale om, at bestemme over andre mennesker.

Det er præcist, som her i forummet, tale om til HVAD, og HVORDAN man må bruge et produkt, og det er uanset, om det er et Forum, eller et Styresystem: Gældende regler skal overholdes.

Selvfølgelig er Microsoft da ligeglade med hvad du, og alle andre bruger deres maskiner til, men de er så sandelig IKKE ligeglade med hvordan vi bruger DERES styresystem på.



Redigeret af El Barsko - 05 Mar 2018 kl. 20:39
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Mar 2018 kl. 20:52
Kirsten Walther får det sidste ord..

PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Mar 2018 kl. 20:58

Dejlig Dame.  Thumbs UpBig smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
TorbenB Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 11 Nov 2007
Status: Offline
Point: 142
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TorbenB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Mar 2018 kl. 23:47
Hej Prutterhunden og El Barsko
Tak for jeres indlæg
Af svarene virker det til, at win10 ikke kan "lide" programmet og derfor har slettet nogle henvisninger

Man kan selvfølgelig have sin holdning til dette.

Min holdning er, at selv om win10 ikke kan lide programmet SKAL win10 gøre opmærksom på dette og fortælle hvad win10 vil gøre OG lidt om, hvilke konsekvenser det kan have. Optimalt også give mulighed for at annullere sletning af henvisninger.

Programmet er for øvrigt installeret med henblik på "afløsning" af  Adobes flash player

Mvh
TorbenB
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Mar 2018 kl. 23:59

Jeg har også Windows 10 Pro, har IKKE Adobes flash player, bruger Windows MediaPlayer, til film, og Musik Videoer. uden problemer.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.