Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Windows 10 Redstone 4 Build 17093
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 10 Redstone 4 Build 17093

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Feb 2018 kl. 20:34
En reparation gør jo intet ved programmerne. Den tager sig kun af Windows.

Og du har efterhånden ikke andre muligheder tilbage... Ouch

Dine programmer osv., burde også forblive intakte Smile
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Feb 2018 kl. 00:11
Jep, det er sådan, jeg forsøger. Imidlertid fik jeg det råd at brænde den PE - istedet for at lægge den på USB-pinden. Den prøver jeg i morgen. Dagen i dag er gået med at få en Dell form Hell Alienware MX17 R4 opdateret, og det er gået ganske godt - trods Dell valgte at ignorere netop deres flagskib.

Det bliver lige efter morgenkaffen, og så får vi se. Harddisken er intakt, og jeg kan køre Linux på den - uden installering....mææn, jeg har en masse på mit lagerdrev, som skal reddes - om det så skal flå's ud af maskinen og sættes i dock Wink

Tak for den massive support, I har givet mig. Fortsat god weekend - og husk nu, Donald Trump, i Jeres aftenbøn Big smile
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Feb 2018 kl. 14:42
Jeg begår en dupe post for at holde tingene lidt overskuelige. Efter formatering og helt frisk Windows installation med Microsoft's egen iSO, begik jeg en scanning med MBAM. Jeg poster et skærmskud, som foruroliger mig - ja, det undrer mig tilmed. Microsoft skælder og smælder på Google og IObit (for eks) for at anvende debuggers. Hallo, hvad i alverden mon så dette er. Jeg har ikke sat noggle af de positiver i karantæne af frygt for, at det går som sidst. MBAM og Microsoft har vist en manglende kommunikation. Hvad gør man ved det der....jeg ikke umiddelbart tør røre ved. Jeg kører hellere over på Linux, hvis det show fortsætter Question




Redigeret af AFFI - 12 Feb 2018 kl. 14:44
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Feb 2018 kl. 15:46
Prøv gå ind i Rapporter på Malwarebytes og marker den rapport, der indeholder malwaren. Klik på Eksportér og gem som en tekstfil.

Smid indholdet af tekstfilen herinde ... er nysgerrig på, hvad det kan være ...
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Feb 2018 kl. 17:17
Nu du har lavet en ny installation, så kunne du vel gendanne fra din backup, fra før forsøget med Redstone?!
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Feb 2018 kl. 17:40
Her lidt oplysninger om filen launcer.exe 
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Feb 2018 kl. 00:54
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:

Prøv gå ind i Rapporter på Malwarebytes og marker den rapport, der indeholder malwaren. Klik på Eksportér og gem som en tekstfil.

Smid indholdet af tekstfilen herinde ... er nysgerrig på, hvad det kan være ...

Hejsa Pomse. Jeg sidder ikke ved den computer pt, så jeg finder lige loggen i morgen - medmindre den er slettet af en dybderengøring. Jeg tror, den lever. I øvrigt begik jeg en helt ren installation af Windows 10, og her fandt MBAM de irriterende debuggers fra både i Chrome, iTunes og flere. Microsoft har virkelig henstillet til disse fabrikanter, om de vil være så rare at undlade de debuggers. Psstt...i går fandt jeg 4 debuggers tilknyttet Windows filer. Jeg vil selv gerne vide mere om fænomenet, og hvorfor 3 store spillere ikke bare retter tingene. Her tænker jeg på MBAM, Google og Microsoft, som forhåbentlig har til hensigt at standse såvel scareware som overflødigt pjat. I morgen, Pomse Thumbs Up
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
 Besvar Besvar Side  <123
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.