Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Outlook
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Outlook

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Outlook
    Sendt: 07 Feb 2018 kl. 12:24
Får nu at vide at jeg har sendt SPAM og  kan derfor ikke sende noget???.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Feb 2018 kl. 12:33
Et par hurtige spørgsmål ....

Windows 10?
Version af Outlook?

Prøv evt. at åbne Powershell med administrator rettigheder. Skriv i vinduet SFC /SCANNOW og tryk Enter. Lad den scanne igennem og prøv genstart putteren Smile

Hvis det er en ældre version af Outlook, kan du prøve vælge programmet skal køres i kompatibilitets tilstand ... (eks. Windows 7 eller 8)
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Feb 2018 kl. 17:53
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Feb 2018 kl. 06:59
Det er win10 og outlook 2007, det kom i forgårs, har nogle gange underlige problemer med det program men det her har jeg aldrig set før, har prøvet forskellige løsninger som jeg fandt på google, men uden held.
Til top
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Feb 2018 kl. 07:28
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:

Et par hurtige spørgsmål ....

Windows 10?
Version af Outlook?

Prøv evt. at åbne Powershell med administrator rettigheder. Skriv i vinduet SFC /SCANNOW og tryk Enter. Lad den scanne igennem og prøv genstart putteren Smile

Hvis det er en ældre version af Outlook, kan du prøve vælge programmet skal køres i kompatibilitets tilstand ... (eks. Windows 7 eller 8)



Har nu prøvet begge dele uden held.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Feb 2018 kl. 09:17
poppet ...

Måske problemet skyldes Outlook 2007 ikke længere opdateres Confused Det gælder alle sikkerhedsopdateringer inkl. spamfilter!

Er det tvingende nødvendigt for dig at anvende det program? Jeg tænker på, der er masser af alternativer med samme funktion, og som opdateres regelmæssigt - endda gratis alternativer Smile

Du kan eksempelvis prøve hente Mozilla Thunderbird og lade den køre sideløbende med dit nuværende Outlook 2007. Jeg mener endda det er muligt at eksportere til Thunderbird fra Outlook. Er det ikke værd at prøve? Big smile Og den er ganske gratis Wink
Til top
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Feb 2018 kl. 09:54
Smed hele pivtøjet ud og installerede det igen og nu virker det så. Det er bare gammel vane at jeg bruger Outlook, bruger det kun til bestemte ting ellers bruger jeg Gmail.
Til top
Dorksen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1759
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Feb 2018 kl. 11:37
Her bruges kun Mozilla Thunderbird, da der kun var problemer med Outlook. køre med Gmail og et par andre mail på den uden problemer.


Til top
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Feb 2018 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Dorksen Dorksen skrev:

Her bruges kun Mozilla Thunderbird, da der kun var problemer med Outlook. køre med Gmail og et par andre mail på den uden problemer.




Har installeret Thunderbird og indtil videre virker det fint Clap
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Feb 2018 kl. 12:21
Thumbs Up Et godt alternativ Wink
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.