Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Fandt en interessant side
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fandt en interessant side

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Online
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fandt en interessant side
    Sendt: 05 Feb 2018 kl. 12:18

Fandt en interessant side, med mange artikler, af forskellig art : http://scoopcatchers.com/

Har foreløbig set disse tre :

Videnskabsmand fandt disse enorme tunneler fandt derefter ud af, hvad der skabte dem

Fisker drev rundt i Stillehavet, men de fandt ham 14 måneder senere...

En lille pudsighed, teksten er oversat til dansk, men ikke helt korrekt.

Et lille eksempel fra denne artikel :

Disse landmænd stumpede over store strækninger, var baffled, når de fandt ud af deres oprindelse

«Alle var helt flabbergastede, da en massiv kraniet blev afdækket, med tusks så længe en mand var knyttet til den.»

 



Redigeret af El Barsko - 05 Feb 2018 kl. 12:19
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Feb 2018 kl. 13:08
Hvad jeg også finder interessant og gør mig helt flabbergasted er, hvorfor dine link er blevet grønne, Barsko? LOL
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Online
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Feb 2018 kl. 13:14

Linkene er IKKE blevet grønne, de er grønne, og jeg undlod bare, at ændre farven. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Feb 2018 kl. 13:19
Mystikken breder sig, og jeg er endnu mere flabbergasted. Wacko
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Online
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Feb 2018 kl. 13:27

Når du klikker på linket: http://scoopcatchers.com/ , er teksten til de enkelte artikler så ikke grønne, som vist?

En anden interessant ting, uanset hvilken skrifttype, og tekststørrelse jeg anvender her i forummet bliver det ændret, i forhold til det jeg indsender.

Det jeg modtager i min mail:

 

Sammen vist i tråden:

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Feb 2018 kl. 13:52
Først og fremmest, Barsko, bebrejder jeg dig ikke for noget som helst, men undrede mig bare over linkenes farve, som jo normalt er blå.

Dernæst: Et er at teksten i linkene er grøn, noget andet at adressen er det. Hvorfor kan jeg ikke greje. Kan heller ikke greje, hvorfor mine ord fremstår, som de gør i din mail og indlægget, og at der er forskel på dem. Måske det skyldes en anden browser?
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.