Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - MS Office 2019 bliver kun for Windows 10
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MS Office 2019 bliver kun for Windows 10

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Maj 2018 kl. 21:01
Jeg tvivler meget på man ønsker brugere, som ikke ønsker at være her - mon ikke der er sket en fejl !!


Redigeret af queen - 25 Maj 2018 kl. 21:01
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Maj 2018 kl. 21:28
Guessi..

"Utroligt man er så bange for at miste brugere, at man ikke kan følge et ønske fra en bruger.."

Jeg ved ikke af, at vi (admins)"..er så bange for at miste brugere..". Det er vist en påstand uden hold i virkeligheden. Men du må sæføli tro, hvad du vil. Jeg efterkommer naturligvis dit ønske, så om få sekunder er du slettet som medlem. Skulle du mod forventning ønske at blive medlem igen, er du naturligvis velkommen tilbage. Vi bærer ikke nag. Farvel og forhåbentlig på snarligt gensyn!

queen..

"Jeg tvivler meget på man ønsker brugere, som ikke ønsker at være her - mon ikke der er sket en fejl.."

Det har du nok ret i, queen. Jeg kan ikke huske at have læst Guessi's anmodning før nu, og sæføli er medlemskab helt frivilligt.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Maj 2018 kl. 16:03
Hej
Jeg ser først indlægget nu, men der hersker ingen tvivl om, at hvis et medlem ønsker udmeldelse, så bliver ønsket naturligvis opfyldt.

Når det er sagt, skal jeg understrege at admins herinde naturligvis har min fulde opbakning. Pomse, John Westcoast og Prutterhunden udfører en kæmpe indsats, og uden dem ville dette forum ikke bestå. Derfor bedes alle respektere de beslutninger, som admins herinde træffer. 

Og man kan naturligvis sagtens blive slettet herinde, hvis man ønsker det.


Redigeret af Admin - 28 Maj 2018 kl. 16:25
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Maj 2018 kl. 16:16
Tak for din opbakning, Allan Heart

Grunden til, at guessi's anmodning ikke blev registreret i tide, er nok, at vi ikke modtager besked, når medlemmer retter i deres indlæg, som vi gør, når nye indlæg skrives.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Maj 2018 kl. 16:25
Thumbs Up
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Maj 2018 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Admin Admin skrev:

klip ---Når det er sagt, skal jeg understrege at admins herinde naturligvis har min fulde opbakning. Pomse, John Westcoast og Prutterhunden udfører en kæmpe indsats, og uden dem ville dette forum ikke bestå. Derfor bedes alle respektere de beslutninger, som admins herinde træffer ---klip

Thumbs UpThumbs Up


Redigeret af queen - 28 Maj 2018 kl. 20:25
Til top
 Besvar Besvar Side  <123
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.