Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - MS Office 2019 bliver kun for Windows 10
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MS Office 2019 bliver kun for Windows 10

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MS Office 2019 bliver kun for Windows 10
    Sendt: 02 Feb 2018 kl. 17:42
Næste udgave af Microsoft Office bliver kun til Windows 10 brugere. Endnu en gang forsøger Microsoft at presse brugere af tidligere versioner til at benytte deres 'fremragende' operativsystem Confused

Desuden garanterer de i fremtiden kun 5 års support. Det skriver Version2.

MS Office 2019 kommer naturligvis også til MAC-brugere, og de vil naturligvis ikke blive berørt af ændringen.

For min skyld kan Microsoft gøre, hvad de vil. Hos mig kører MS Office nemlig ikke - her kører LibreOffice, som er alt rigelig til helt almindeligt hverdagsbrug.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Feb 2018 kl. 19:08
Min Office 2007 kører fint !
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Feb 2018 kl. 19:15

Det gør min så sandelig også:

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Feb 2018 kl. 20:53
Jamen, det er jo strålende, at jeres MS Office kører. Jeg har bare på fornemmelsen, at det ikke er det, Pomses indlæg handler om.

Når Pomse skriver: "Hos mig kører MS Office nemlig ikke - her kører LibreOffice, som er alt rigelig til helt almindeligt hverdagsbrug.", tror jeg, han mener, at han slet ikke bruger eller overhodet har Office på sin eller sine pc'ere, hvorfor Office naturligvis ikke er "kørende", eller at der er noget i vejen med "hans MS Office".

Da han har valgt det gratis LibreOffice og er fuldt tilfreds med det, er der vel ingen grund til at ofre en krone på MS Office.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Feb 2018 kl. 20:59

Joh Tak, jeg kan godt læse indenad, forstår udmærket reklamen i indlægget.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Feb 2018 kl. 21:09
Ja Prutter. Det kunne jo være at man skulle starte med at læse artiklen på version2,bare overskriften skulle være nok 

"Den næste udgave af Office vil kun virke på Windows 10" Wink

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Feb 2018 kl. 21:17
Barsko..

Du mener reklamen for den nye MS Office eller Windows 10? At Pomse bruger LibreOffice er vel bare en konstatering af fakta og ikke en reklame.

Jeg kan kun få øje på 2 indlæg i denne tråd, der reklamerer for noget:

"Min Office 2007 kører fint !"
og "

"Det gør min så sandelig også"

Min MS Office 2010 kører også fint, bare ikke på denne maskine, hvor den ikke er installeret. He he..

PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Feb 2018 kl. 21:54
Når jeg skriver følgende:

"For min skyld kan Microsoft gøre, hvad de vil. Hos mig kører MS Office nemlig ikke - her kører LibreOffice, som er alt rigelig til helt almindeligt hverdagsbrug."

Så er det fordi, som artiklen antyder, at det er er forsøg på at tvinge endnu flere over på Windows 10!

Det har absolut INTET med reklame at gøre. Tværtimod! Jeg forholder mig til den Windows-version jeg har, og har Microsoft tænkt sig langsom, at 'dræbe' tidligere versioner af Windows ved at gøre det umuligt for brugere af tidligere Windows-versioner, skal de (Microsoft) blot huske, der er alternativer.

Længere er den ikke! Deres taktisk er såmænd ikke så meget anderledes, end da de tvang Windows 10 ned over hovedet på intetanende folk. Pludselig var deres tidligere Windows-version blevet til Windows 10.

Det understreger blot, hvilken slags firma Microsoft er.
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Feb 2018 kl. 23:00

Netop: “bare overskriften skulle være nok” at omtale hvad man bruger i stedet for, anser jeg da for reklame.

Det var IKKE reklame hvis trådens emner var: Hvad bruger du?
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Feb 2018 kl. 07:18
nu er indlægget jo dobbelttydigt og derfor er der altså flere måder at svare på !
det er ret tit microsoft kritiseres og det her er jo ingen undtagelse
men for dem som græder over ikke at kunne få 0ffice 2019
er skaden måske ikke så stor

min oplevelse er at microsoft office er bedre end libre
der kan være nogen problemer med excel i libre, om de er løst ved jeg ikke
og selvfølgelig har jeg da også libre office på portable apps Thumbs Up

men min uudtalte pointe er bare :
Microsoft kan gøre de vil og jeg gør ligeså

pt vil jeg ikke have windows 10
måske prøver jeg alligevel af nysgerrighed da w10 efter sigende stadig kan installeres gratisWink

det essentielle er stadig :
kontrollen med de digitale medier skal være hos brugeren og ikke hos producenter og diverse andre malware producenter !!!!Smile


Redigeret af jenss - 03 Feb 2018 kl. 07:28
Til top
 Besvar Besvar Side  123>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.