Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Windscribe VPN 50 (60) GB pr. mdr
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windscribe VPN 50 (60) GB pr. mdr

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windscribe VPN 50 (60) GB pr. mdr
    Sendt: 07 Jan 2018 kl. 12:02
Windscribe VPN er en ny, men effektiv og pålidelig VPN-service. Det er et let softwareprogram, der hjælper dig med at styre dig sikkert og anonymt gennem internettet ved hjælp af krypterede tunnelforbindelser til serverne, der blokerer ad trackers og identitetstyve. Windscribe tilbyder Windows & Mac app og plugins til Opera, Firefox og Chrome. Den er også tilgængelig til brug på iOS, mens Android-versionen endnu ikke er blevet udgivet.

http://sharewareonsale.com/s/windscribe-vpn-giveaway-coupon-sale


Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guffi Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Okt 2007
Status: Offline
Point: 2878
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 21:44

Jeg har den installeret, men de har lukket for EU servere.
Det sløver lidt, når man skal forbi en US server!
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jan 2018 kl. 08:42
Mærkeligt at firmaet ikke siger noget om dette Confused
Så er programmet jo ubrugeligt ! Men så ved man det Thumbs Down
Til top
Guffi Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Okt 2007
Status: Offline
Point: 2878
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Jan 2018 kl. 01:49

Hmm. Lige nu kan man vælge mellem 2 tyske servere. (og US).

Jeg er pt. på den fra Frankfurt og det går kvikt nok.

Måske skifter de tit servere?


Redigeret af Guffi - 13 Jan 2018 kl. 01:50
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Jan 2018 kl. 13:12
Her står Frankrig, Tyskland, Luxemburg, Norge, Netherlands, Rumænien, Sweitz, UK, + de canadiske og amerikanske alle åbne. Ærgerligt, at det ikke spiller hos Jer.....men så kan jeg anbefale PIA, hvis man har et stort behov for at køre under radaren. Det koster en bagatel, så hvorfor ærgre sig, når man har dybe lommer Hug

Yup, Guffi, de skifter ofte servere, men jeg har aldrig oplevet, at jeg ikke kunne gå på en europæisk med rimelig hastighed.

http://dnk.privateinternetaccess.com


Redigeret af AFFI - 14 Jan 2018 kl. 13:16
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Jan 2018 kl. 18:19
Jeg blev bannet på en spilserver da jeg sagde "Dude!!!" - da jeg blev slået ihjel af en zombie..
Min IP var bannet, og jeg ledte efter noget som virker til steam, og jeg har fundet ud af,
at det gratis program Psiphon 3 fungerer upåklageligt.

Programmet er simpelt og portabelt, og det har bla Tyskland som VPN-server..

For at jeg i det hele taget kunne bruge programmet, var jeg nødtil at tillade adgang (netværksadgang),
fra mit antivirus, ved at sætte det til undtagelser.
Ud over det, er netværket hurtigt nok til spil, men man skal først åbne PsiPhon og
der efter steam, da man skal logge ind på steam igen, da man jo har ny IP.

Interesserede kan kigge mere her: https://psiphon3.com/en/index.html



Redigeret af Bindegal - 14 Jan 2018 kl. 18:27
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.