Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Brug af IE kun til en ting
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brug af IE kun til en ting

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Gubis Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 21 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brug af IE kun til en ting
    Sendt: 04 Jan 2018 kl. 16:45
Hejsa
Jeg har endelig fået investeret i noget videoovervågning af huset, grundet en del nysgerrige personer om natten her i byen.

Nu er mit problem så, at jeg kan sagtens få billede af mine kameraer igennem mit lokal netværk, men kun igennem Internet Explore ( Kører Windows 10 Pro 1709 Bulid 16299.125 )

Og det er noget hø, da min primære browser er Google Chrome, og der vil den ikke vise noget, heller ikke med det medfølgende software ( Web plugin )

Hvorfor kan det ikke vises i min primære browser?

Min DVR boks er AHD DVR Analog videoovervågning KGUARD

Håber I kan hjælpe mig

Takker på forhånd... 

PS spørg, hvis jeg ikke har forklaret mig ordenligt
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Jan 2018 kl. 17:23

”Brug af IE kun til en ting” Hvorfor det?

Jeg har da IE 11 til det hele, uden problemer. Big smile

Dog havde jeg, tidligere problemer med Google.

Jeg kunne IKKE tilgå min Google-Konto med IE 11, det kan jeg i dag, uvist af hvilken grund.

Har netop lige nu modtaget opdatering: 2018-01 Samlet opdatering til Windows 10 Version 1709 til x64-baserede systemer (KB4056892)

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Gubis Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 21 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Jan 2018 kl. 17:31
Hej El Barsko

Jeg tror du misforstår mig... Jeg vil jo netop IKKE, eller HELST IKKE bruge IE, da jeg ikke kan li den browser, og altid bedst har kunnet forliges med Chrome.. Så mit spørgsmål var mere, om man kunne nøjes med at bruges EN browser, og mit tilfælde, Chrome browseren?? 

Eller, om man kan bruge begge browser, sådan at man f.eks laver en genvej på skrivebordet, som åbner en bestemt side i IE, og ellers bruge Chrome til alt andet uden at den så popper op med at dette er ikke standard browser??
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Jan 2018 kl. 17:37

I chrome, kan du, i indstillinger selv bestemme hvilken du vil have, som fortrukken. Åben chrome, øverst op, til højre står tre prikker, klik på dem, og vælg hvad du vil gøre.

Jeg har ikke chrome på denne PC, så kan ikke vise i billeder.



Redigeret af El Barsko - 04 Jan 2018 kl. 17:38
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Jan 2018 kl. 18:04
I vejledningen er kun beskrevet opsætning med Internet Explorer. Der beskrives også et plug-in til browseren. Dette plug-in er næppe kompatibelt med Chrome og kan være årsagen til du ikke fanger det i Chrome.

Jeg ville nok prøve skrive til deres support og få klarhed og hjælp til opsætning i Chrome, hvis det er muligt.

Hvis du mangler vejledningen, finder du den her.

Til top
Gubis Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 21 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Jan 2018 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:

I vejledningen er kun beskrevet opsætning med Internet Explorer. Der beskrives også et plug-in til browseren. Dette plug-in er næppe kompatibelt med Chrome og kan være årsagen til du ikke fanger det i Chrome.

Jeg ville nok prøve skrive til deres support og få klarhed og hjælp til opsætning i Chrome, hvis det er muligt.

Hvis du mangler vejledningen, finder du den her.


Bingo, det er lige præcist sagens kerne.. Ja, måske man skulle kontake dem og bede dem om at få Chrome med i deres support..

Tak Pomse..  ClapClap
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Jan 2018 kl. 18:12

I Windows 10 har du jo en masse muligheder for, at vælge hvad du helst vil have.

Det gøres i Indstillinger, dels i Personlig tilpasning, og i Apps.

Du kender vel også til H-Klik Start?

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Jan 2018 kl. 18:15
Der er et plug-in til Chrome, men tror det er et 'generelt' plug-in. Du kan prøve om det virker og hvis ikke, er det jo ikke værre, end det lader sig fjerne igen Wink

https://chrome.google.com/webstore/detail/cctv-view/oajmcmcpiboagipoflploplebgicaadj
Til top
Gubis Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 21 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Jan 2018 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:

Der er et plug-in til Chrome, men tror det er et 'generelt' plug-in. Du kan prøve om det virker og hvis ikke, er det jo ikke værre, end det lader sig fjerne igen Wink

https://chrome.google.com/webstore/detail/cctv-view/oajmcmcpiboagipoflploplebgicaadj

Det er afprøvet, uden held, desværre...  Men vil da lige forfatte en lille venlig mail til dem, med en forespørgsel om en plugin til Chrome..  WinkWink

Og til EL Barsko, Jo jeg kender godt alle de kendte genveje og diverse, men det er ligesom ikke det rette at gøre for at få det til at virke..  SmileSmile
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Jan 2018 kl. 18:26

Den forstod jeg squ Ik`Gubis.

Du vil selv bestemme, men synes ikke det er det rigtige, at gøre. LOL

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.