Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Trend Micro Internet Security 2018
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trend Micro Internet Security 2018

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dino101 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 07 Nov 2017
Sted: United States
Status: Offline
Point: 66
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dino101 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trend Micro Internet Security 2018
    Sendt: 21 Dec 2017 kl. 06:35
[Image: 7133eG2CRpL._SY445_.jpg]

Trend Micro Internet Security 2018: 1 Year License

Trend Micro Internet Security 2018 er den nyeste beskyttelse, du kan få gratis nu. Du skal bruge nogle nye e-mails, som ikke allerede er registreret hos dem. Det tager kun et par minutter at oprette en på Google.com. Brug ikke engangs e-mail. Du kan bruge Malwarebytes eller lignende program med det. Men du kan ikke bruge andet antivirus eller firewall ved siden af Trend Micro Internet Security 2018.

CLICK HERE for at gå til Trend Micro Internet Security 2018 promo side, skal du bare indtaste din email og trykke på knappen. Det er det. Det siger professionel email, men du kan bruge nogen. Men brug bedre GMail.

E-mailen ankommer inden for 15 minutter. E-mailen vil have installer download links samt serienummer til Trend Micro Internet Security 2018. Du kan downloade installationsprogrammet til Windows eller Mac OSX. Du kan også aktivere Android og iOS-enheder ved hjælp af Trend Micro Internet Security 2018. Du kan maksimalt aktivere 3 enheder med en licens af det.


Redigeret af dino101 - 24 Dec 2017 kl. 10:05
Til top
James Bond Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 466
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér James Bond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Dec 2017 kl. 17:20
Hvor længe varer licensen?
H.Jepsen
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Dec 2017 kl. 20:38
Det får du nok ikke svar på, James Bond. Der står intet om det i linket, og jeg giver ikke en emailadresse fra mig for eventuelt at blive klogere.

dino101 forstår ikke dansk, og hans indlæg er oversat med Google.

Skal jeg gætte, er licensen højst til 1 år.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
dino101 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 07 Nov 2017
Sted: United States
Status: Offline
Point: 66
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dino101 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Dec 2017 kl. 10:22
[Original Post: Thank you for the opportunity to post on the forum.  It is obvious that there are members on the forum that are upset that I make occasional posts.  The latter is due to the fact that I do not speak Danish but use Google Translate when posting.  Consequently, this shall be my last post and I bid all adieu]

Tak for muligheden for at sende ind på forummet. Det er indlysende, at der er medlemmer på forummet, der er forstyrrede, at jeg foretager lejlighedsvise stillinger. Sidstnævnte skyldes det faktum, at jeg ikke taler dansk, men bruger Google Oversæt, når der bogføres. Derfor skal dette være mit sidste indlæg og jeg byder alle adieu
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.