Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > It-nyheder
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Fagre ny Verden
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fagre ny Verden

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fagre ny Verden
    Sendt: 12 Dec 2017 kl. 11:08
http://www.dagens.dk/tv/webtv-naer-fremtid-faa-en-krammer-af-dit-tv
Om få år bliver dit tv til et superfjernsyn på 120” i 8K opløsning - en opløsning der er 16 gange mere detaljeret end det er i dag - så stort at tv'et nærmest giver dig et kram.
vh.
Ralphus

Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Dec 2017 kl. 11:45
vh.
Ralphus

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Dec 2017 kl. 19:51
for mig at se er det bare en bølge med al dette billed ræs

ja, jeg har da et stort smart tv

ikke HD, men alligevel helt fint billed

hvad jeg derimod mangler er : en HI-FI norm for lyden
lyd i musik anlæg mm er tilsyneladende helt ligegyldigt

hvis man fx vil købe en DAB+ radio : hvilken lyd kvalitet får man så ??
og hvad lydkvalitet kan en smartphone fx levere ??

nu er det nok også på sin plads at tale om alder
jeg er jo fra dengang hi-fi eksisterede

med indtoget af cd´en begyndte en devaluering af lyden - som desværre er fortsat

men jeg tror nu absolut at det vender
problemet er bare pt at industrien ikke mener at musikfolket interesserer sig for hi-fi

og mht billedræset : jovist, der er nok stadig et marked for billed ekstremer



Redigeret af jenss - 12 Dec 2017 kl. 19:54
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Dec 2017 kl. 10:53
Jeg er meget enig, jenss. På et tidspunkt kan både lyd og billede blive så über-perfekt, at vores menneskelige sanser ikke kan se eller høre forskellen. Det er blot som at have ekstra kræfter under motorhjelmen. Jeg havde for eks lige købt en 50" Philips, og før den var plastret til væggen, præsenterede's 4K formatet....og min æske var lige med ét "håbløst forældet" Wink
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Dec 2017 kl. 10:56
Harmony of the Seas - verdens største krydstogtskib.
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Dec 2017 kl. 12:19
Ralphus..

Når du skriver om nye tekniske vidundere i samme (denne) tråd, er det kun medlemmer, der får email eller på anden måde får besked derom.

Jeg forstår udmærket, at dine nye emner også kan henregnes under overskriften "Fagre ny Verden", men det er i Nettips' interesse, at også ikke-medlemmer gøres opmærksomme og læser dine nye emner. Dermed blir de måske fristet til at blive medlemmer.

Det er ikke noget, du absolut SKAL, men jeg vil altså gerne opfordre dig til at starte nye tråde, når dine nyheder ikke er direkte svar på forrige indlæg og har en selvstændig karakter. Derved vil de blive noteret under 'Tjek forummet' på forsiden (nettips.dk ), så ikke-medlemmer kan se dem der.

Håber du kan se min pointe.

Og så en speciel tak for din store flid og GOD JUL fra mig til dig. Jeg (vi) er jo meget glad for dit medlemskab. Flittige og positive medlemmer som dig, kan vi ikke få nok af. Heart
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Dec 2017 kl. 08:41
Det er modtaget Prutterhunden...jeg ser godt pointen....så det vil jeg bestræbe mig på....God Jul ..også tl Dig...Beer
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Dec 2017 kl. 09:11
Tak, Ralphus, god morgen, god weekend og Beer (kaffe i glasset).
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Dec 2017 kl. 09:19
"Kaffe"....Pas på hvis du skal ud at køre....haha...Big smile
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Dec 2017 kl. 09:24
Det blir højst en tur i kanen, da jeg stod alt, alt for tidligt op. Ho ho ho..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.266 sekunder.