Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Irland - Danmark
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Irland - Danmark

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Irland - Danmark
    Sendt: 14 Nov 2017 kl. 09:37
Landstræner Åge Hareide udtaler her (De sidste ord før gyseren: Her er Hareides plan – Ekstra Bladet):

"Alle er fit, vi skal fortsætte og prøve at få et mål, det er planen, og hvis vi får et mål, så skal de lave to. Det er en fantastisk mulighed, at vi end ikke behøver at vinde for at komme til VM.."

Hm.. så deeet. "vi skal fortsætte..". Ikke enig. Vi skal ikke fortsætte elendigheden fra Parken. Vi skal stramme ballerne.

Og "..prøve at få et mål, det er planen..". Bare ét mål - det synes mig en alt for tilbagelænet og fattig ambition. Vi tæskede polakkerne med 5 mål. Skulle vi så ikke kunne slå et svagere hold med flere end sølle et mål?

Vi er favoritter, og gu fanden skal vi da vinde. Men vil spillerne gå på banen og leve op til favoritværdighed og give den hele armen? Jeg er bange for, at de vil spille på "det sikre", beholde bolden og ikke turde løbe nogen risiko, og så ender det med at trille bolden fra side til side på vores egen banehalvdel, og lige så snart en irer siger "bøh", ryger bolden tilbage til Schmeichel.

Uambitiøst, dovent, røvkedeligt og frem for alt risikabelt.

Men.. vi får se.

Kampstart 20:45 - Kanal 5
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2017 kl. 10:29
Det bliver mere spændende, end godt måske er.

I går aftes så jeg et sandt italiensk bombardement, men det svenske forsvar klarede skærene (Skærgården?).

Man kan altid diskutere om det var fortjent at svenskerne gik videre. 75/25 i boldbesiddelse til Italien vidner jo om overtag. Ikke desto mindre er fodbold somme tider fodbold, og så må resultater somme tider tale for sig selv.

Personligt holdt jeg med Sverige.

I aften holder jeg med Danmark. Uanset om Irland så har bolden 75%, vil jeg stadig glædes over en evt. dansk sejr. Tilfreds med en sejr på ét mål? Ja da!
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2017 kl. 11:03
Jo.. beskedenhed er jo en dyd, og jeg vil også være tilfreds med en et-målssejr... til Danmark, forstås.

Men jeg er tilskuer og ikke spiller, og beskedenhed er ikke altid en dyd. Går spillerne på banen for at være beskedne (blive skidt på LOL), har de på forhånd tabt.

Og hvis nu Irland får det første mål, er helvedet løs. Så må den uambitiøse beskedne strategi lægges om, og så kan det meget vel være for sent. Irerne får blod på tanden, går bersærk og det blir endnu sværere at slå hul på deres forsvar. Og da irerne har fået ekstra kræfter, skal de såmænd nok score igen. Og så er det farvel til Danmark.

På grund af en forkert strategi.

Ærgrer mig, at jeg ikke fik set svenskerne klare skærene. Jeg så den første kamp - en flot kamp - modsat floppet dagen efter.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.105 sekunder.