Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Firefox 57
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Firefox 57

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Firefox 57
    Sendt: 06 Dec 2017 kl. 14:32
Nu har startpage så nedgraderet beskeden fra warning til notice stadig kun på 32 bit. Confused
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Dec 2017 kl. 18:31
Ja det sidste kan jo være forklaringen (32-/64-bit). Jeg anvender nemlig 64-bit versionen, og har ikke oplevet det problem.

Startpage blev sat til min foretrukne tilbage fra version 55.x og har ikke ændret noget siden da.



Men det burde jo være ens for begge udgaver Confused
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Dec 2017 kl. 17:58
Ja den advarsel popper op hvergang jeg starter Firefox 57.0.1med Startpage,når jeg kigger i indstillinger står Startpage som min default søgemaskine og Google har jeg nu helt fjernet alligevel popper den op.

Her Startpages forklaring fra linket af: http://support.startpage.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/199/0/how-do-i-add-startpage-to-firefox-as-a-default-search-engine

Skulle måske også lige tilføje at det kun er på min 32 bit PC den popper op ikke på 64 bit.


Redigeret af Halveskimoen - 05 Dec 2017 kl. 18:10
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Dec 2017 kl. 17:43
Halveski ....

Er det noget du har oplevet? Hos mig er der nemlig ikke ændret noget!
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Dec 2017 kl. 14:34
Hvad dælen bilder Firefox sig nu ind de skal skutte bestemme at jeg skal bruge Google som jeg har undgået i mange år og stadig gør. "aggresively" Angry"¤&%#"&/(.

Se her:
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Nov 2017 kl. 13:22
 

Redigeret af rævvi - 22 Mar 2018 kl. 23:02
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Nov 2017 kl. 15:04
Jeg skrev jo også "indtil videre" men jeg gider ikke bøvle med en webudvikler version når Pale Moon er væsentlig hurtigere end 57 og No SCript har gjort opmærksom på at de er i fuld gang med at tilpasse sig og regner at være færdig i slutningen af måneden. http://hackademix.net/2017/11/14/double-noscript/
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Nov 2017 kl. 13:28
 


Redigeret af rævvi - 22 Mar 2018 kl. 23:02
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Nov 2017 kl. 17:02
Jeg har helt droppet firefox 57 på mine to PC`er indtil videre og gået over til Pale-Moon årsagen er 57 ikke understøtter min NoScript som jeg er temmelig afhængig af,det gør Pale Moon til gengæld endda med den dobbelte hastighed af hvad firefox 57 kan præstere, til gengæld understøtter Pale Moon ikke Ghostery Angry noget for nogetConfused
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Nov 2017 kl. 11:18
 


Redigeret af rævvi - 22 Mar 2018 kl. 23:03
Til top
 Besvar Besvar Side  123 4>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.