Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Baard Owe død
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Baard Owe død

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Baard Owe død
    Sendt: 13 Nov 2017 kl. 18:15
Jeg kendte ham, og han var et rart menneske uden nykker, så han skal have en hilsen fra mig.

Hvil i fred, Baard Owe!

Skuespilleren Baard Owe er død | Kultur | DR
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Nov 2017 kl. 22:15

Æret være Baards minde, hvil i fred.

Jeg har lavet et lille klip, fra en gammel film: 

Beklager, problemer.



Redigeret af El Barsko - 19 Jun 2020 kl. 20:39
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2017 kl. 08:34
Et lille charmerende klip. Tak for det, Barsko! Smile

Måske er klippet en undtagelse, men det viser da Baard Owe fra den positive side, lige ud ad landevejen som han var. Ofte fik han, vel pga. sit udseende nogle tunge og dystre roller, som jeg tror var langt fra hans sande væsen.

Ikke at han havde en mørk side, for det har vi alle. Men de fleste af os tiltrækkes jo af lyset og vil helst vise den side frem. Det er ikke altid nemt, for livet er ikke lutter lagkage, og man kan blive forført af mørket og kun kunne se den negative side af livet, og så er det nemt at skyde det fra sig og give alt andet end sig selv skylden.

Den grøft falder alt for mange i, desværre.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2017 kl. 10:51
Man blir' helt varm om hjertet når man ser det klip... Godt gået El Barsko...
.......................................................
lidt mere Baard Owe..
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nekrolog


Redigeret af Ralphus - 14 Nov 2017 kl. 10:59
vh.
Ralphus

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2017 kl. 12:07

Det var netop det klip, fra filmen, der dukkede op, i min hukommelse, da jeg læste det triste budskab.

Jeg vidste egentligt ikke, at de var gift, men så passer slutningen, i filmen, jo meget godt. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2017 kl. 12:36
Ja. I dobbelt forstand en happy ending. Wink

Om det så var lige i den film, de forelskede sig, ved jeg ikke, men det er jo meget muligt. Kan forestille mig, at Baard Owe har krævet scenen taget om utallige gange.. he he..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2017 kl. 12:54

Filmen er fra 1966, så de var gift, hvilket jo gør scenerne mere ægte. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2017 kl. 16:59
Ok, Barsko - så ved jeg det. Thumbs Up

Har ellers læst en del nu i denne anledning, men hvornår de blev gift, har jeg enten ikke læst eller glemt - og jeg glemmer det jo nok igen. Der er vigtigere ting at huske. For eksempel hvornår jeg selv blev gift. Hov! Det husker jeg faktisk heller ikke! Satans.. Angry

Måske fordi jeg aldrig blev gift. Hmm.. Stern Smile
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.