Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Nyt om ubådssagen
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt om ubådssagen

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt om ubådssagen
    Sendt: 07 Okt 2017 kl. 00:21
"Politiet holder pressebriefing foran Politigården lørdag kl 10 ifm med nye fund, der formentlig er relateret til Ubådssagen."

Altså i dag, lørdag formiddag, og interessen er nok pænt stor for, hvad der er fundet.

Hvis ikke det er ubåden eller dele af den, hvad kan det så være, der "formentlig" er relateret til ubådssagen. En gammel stjålet cykel? Nej vel?

Skal vi gætte på en (eller flere) kropsdele eller noget tøj, som endnu ikke er testet for DNA, og derfor endnu ikke kan bevises at tilhøre Kim Wall?

Politiet: Nye fund "formentlig" relateret til ubådssagen | Nyheder | DR

Ubåds-sagen: Nu har politiet gjort et fund – Ekstra Bladet


Redigeret af Prutterhunden - 07 Okt 2017 kl. 00:26
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 10:35
I denne sammenhæng giver de unge's udtryk "klam" og "gusten" virkelig mening. Kors, hvor må det være ulideligt for de efterladte - for ikke at nævne måden, den unge kvinde blev myrdet og efterfølgende skændet. Det er til at blive syg og dårlig over Dead

Opdatering. Politiet har fundet hoved og ben - formentligt "rester" af Kim Wall:

http:///www.dr.dk/nyheder/indland/politiet-har-fundet-hoved-og-ben-fra-kim-wall




Redigeret af AFFI - 07 Okt 2017 kl. 10:46
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 10:38
Hoved, ben og tøj er fundet. Der er ikke fundet frakturer på hoved, hvilket modbeviser Peter Madsens udlægning om forløbet. Han påstod tidligere hun var faldet ned og fået kraniebrud.

Mine tanker:

Sammenholder jeg de film der blev fundet på hans computer med det umiddelbare billede af, hvad der er sket med Kim Wall, så tegner der sig et billede af et udyr. Og jeg tror ikke på han længere kan slippe med en almindelig fængselsstraf!

Nu kan vi så begynde at spekulere i, om de film der blev fundet på hans computer med sex. tortur og afhuggede hoveder, som menes at være virkelige handlinger, er begået af ham også.


Redigeret af Pomse - 07 Okt 2017 kl. 10:41
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 10:51
Den sociopat er lige til Sikringen, hvis du spørger mig, Pomse.....og for min skyld kan de smide nøglen i Køge Bugt. Den slags væsner bør aldrig få chancen for at færdes blandt almindelige mennesker, der ikke er forberedte på livet's mere kringlede sider. En dyr affære for samfundet, og da han stadigt er en forholdsvis ung mand, da er der stor chance for, at han inden for en beskeden årrække er ude igen. Det er utroligt, hvad en 9 mm's bønne kunne spare fælleskassen for
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 11:09
AFFI ...

Skulle det ske han blev idømt fængselsstraf, og ikke forvaring på en lukket afdeling, vil han får det utrolig svært!

Også de hårde kriminelle har en form for "retfærdighed". Således vil indsatte for pædofili og andre sexforbrydelser ofte blive forfulgt. Derfor tror jeg ikke på en fængselsdom.

Du har ret ... han fortjener kuglen for panden, omvendt håber jeg efterforskerne også vil interessere sig for de bestialske voldsomme film, der blev fundet på hans computer - få identificeret ofrene på dem - og her er det (desværre) nok nødvendigt manden holdes i live, så han kan stilles ansigt til ansigt med dem.

Desværre tror jeg han er så langt ude, at han også her vil erklære sig uskyldig.

Tænke sig, at sådan et udyr har gået frit omkring. Det ligger helt uden for min fatteevne!
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 11:26
et tillykke til alle de folk som ihærdigt har søgt videre
og fundet !
med hjælp af dygtige hunde !

af hensyn til retsag og domfældelse er det virkelig godt at så mange beviser som muligt samles sammen

det alle bedste er dog at næsten hele kroppen nu er fundet
håber at armene også bliver fundet så familien kan få ro

alle disse kommentarer om hr Madsen synes helt overflødige
venner : vi har et godt retssystem i DanmarkSmile

slip nu alle disse lave kommentarer
der er nok af hævn i samfundet

der er fx nationen på Ekstra Bladet
et udmærket sted til at lufte diverse ulækre kommentarer !
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 11:35
Jeg vil ikke spekulere i strafudmåling, eller hvad filmene på hans (?) computer kan føre til. Det må tiden vise. For mig er det vigtige, at den sidste rest af tvivl på hans skyld er borte med blæsten. Nu kan politi, anklagemyndighed osv. også tage den mere med ro, og koncentrere sig om at studere beviserne og tilrettelægge det videre retsforløb.

Og endnu vigtigere: Familie og venner til Kim Wall kan nu se en ende på sagen, få begravet hende og komme videre med deres liv.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 11:41
Jep, Pomse, sådan var det engang, da den kriminelle elite stadigt satte standard og kodeks. Imidlertid har Kriminalforsorgen taget disse "særligt udsatte indsatte" under sine vinger, og de har fået særafsnit, hvor de ikke møder dem, vi almindeligvis anser for forbrydere. Her kan jeg et stykke ad vejen sagtens følge Kriminalforsorgen, da jeg mener, dommen afsiges i retten, og ingen bør idømmes "tillægsstraffe" af deres medfanger. Det er bare lidt svært at kapére, når man helst så utysket kastet lige ind i løvekulen....så at sige. Ind til de anstændige forbrydere med afskummet

Ja, der skal også en del til at ryste min Verden, men den her ta'r sq prisen. En behandlings/anbringelsesdom har den ulempe, at det faktisk ofte er lykkedes dømte at blive løsladt i utide, og svagheden er netop, at deres sag skal høres hvert 4.år, hvor læger, psykiatere, psykologer og hele ekspertisen evaluerer delikventen. Kun få får turen som barnemorderen fra 5-øren makedonieren, Naum Conevski, der helt i strid med sine gerninger dog er enten i udslusning eller allerede fri. 

Du har en pointe, jenss. Imidlertid er det så nemt og bekvemt at være tilgivende på andre's vegne. I denne slags tilfælde vil jeg mene, at tilgivelsen ene og alene burde komme fra de pårørende. Jeg er dog uenig i, at man skal bruge Nazionen til at lufte svinerier. Man kan modsat forsøge at hæve debatniveauet, og gå i clinch med det mest uantagelige som had og racisme.

Redigeret af AFFI - 07 Okt 2017 kl. 12:09
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 12:11
I en sag, som denne, og Naum Conevskis, er jeg absolut for Dødsstraf.

Det er en hån mod de efterlevende, at holde liv i en Morder, i årevis.

Dog skal man, naturligvis være helt sikker, når man dømmer dødsstraf.

For mig til, at tænke på, hvad der står skrevet, over døren til Politistationen, i filmen

Den Gamle Mølle på Mols:

 

Prøv denne søgning: frikendt efter flere års fængsel.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 12:22
Et par korte kommentarer ..

Jenss..

Som AFFI skriver: "Du har en pointe". Men det er vel forståeligt, at folk, herunder forummedlemmer, har brug for at komme af med deres indeklemte følelser i så ekstraordinær en sag som denne. De kan være lige lovlig spontane, men er dog langtfra at sammenligne med nationen på Ekstra Bladet. Det synes jeg, der skal være plads til på Nettips. Læg dertil mærke til, hvor mange, der IKKE skriver noget!

Og så lige en slags trøst midt i denne tragedie. Skal vi ikke være glade for, at sager som Naum Conevski's og Raket Madsen's trods alt er så sjældne i vores lille andedam? Se til United Bluff og andre steder, hvor den slags nærmest er blevet hverdag.

Man kan måske få det indtryk, at kriminaliteten er stigende i Danmark, men det er faktisk faldende. Måske lytter vi for meget til dem, der har interesse i at skræmme os?
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.168 sekunder.