Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Slette Googles kalender
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slette Googles kalender

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slette Googles kalender
    Sendt: 25 Sep 2017 kl. 22:25
Google har tvangsudstyret Gmail-brugere med en kalender. Det opdagede jeg da en eller anden tilføjede en "begivenhed". Det kan folk åbenbart gøre. Jeg vil ikke have deres fordømte kalender og anvisningerne på sletninger stemmer ikke. Jeg har fundet flere forslag på nettet og de kan ikke udrette noget. Hjælp! Fjern den åndsvage kalender! Angry
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Sep 2017 kl. 07:37
Jeg gider den heller ikke, men lader som om den ikke er der LOL

Jeg har brugt aCalender+  som min kalender i flere år.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Sep 2017 kl. 10:55
De har ellers en guide her, er det de anvisninger som ikke stemmer?:
https://support.google.com/calendar/answer/37188?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=da


Redigeret af Bindegal - 26 Sep 2017 kl. 10:56
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Sep 2017 kl. 11:14
Binde, ja det er den. Citat:
"Fjern: Du vil ikke længere have adgang til kalenderen. Andre kan stadig bruge den, som de plejer".
 
Andre? Det fjerner ikke selve kalenderen. Den er der endnu og de dersens "Andre" kan stadig bruge den.
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Sep 2017 kl. 11:18
Alle, der har gmail kan prøve at klikke her: https://www.google.com/calendar/
 
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Sep 2017 kl. 13:48
Undskyld jeg troede -  det var Google Kalenderen på vor Android telefon Embarrassed

Jo kalenderen i vore Gmail kan man godt slette - Jeg bruger kun den på min "hoved gmail" som back up


Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Sep 2017 kl. 20:39
queen, hvordan sletter man kalenderen? Nu er det lige sket igen. Nogen har tilføjet en begivenhed, jeg vil have det hele slået fra. Den står åbenbart på en slags halvoffentlig status.
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Okt 2017 kl. 13:14
Nu har jeg åbnet en Yandex email-konto. Fordømte amerikanere.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.203 sekunder.