Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Vis oversigt over pålidelighed
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vis oversigt over pålidelighed

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 14:24
Kiggede lige en extra gang. Alle røde fortæller, at ZeroConfigService ikke virker. Det er Intel PROset/wireless Zero Configure Service, og det mærker jeg intet til.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 14:31
Prutter ....

Jeg fandt lige dette link i forbindelse med ZeroConfigService. Måske du selv har søgt på det?

http://www.file.net/process/zeroconfigservice.exe.html
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 14:38
Barsko ...

Stort set ens opsætning ... Kunne det ikke tyde på kompatibilitetsproblemer? Det var nok der, jeg i første omgang ville kigge
Wink

Desværre tager det flere dage, før en ændring afsættes i grafen, så det er lidt "op ad bakke" Confused

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 14:47

Pomse, jeg har kørt med Windows 10 siden efteråret 2014 (Technical preview)

”kompatibilitetsproblemer” har jeg ikke noget af, med mindre jeg prøver nye programmer. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 15:12
"Måske du selv har søgt på det?"

Nej, men det gjorde jeg nu. Der står bl.a.:

"Description: ZeroConfigService.exe is not essential for the Windows OS and causes relatively few problems"
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 15:52

Nu kom der røde med.

 

Det er såmænd GOOGLE, der ikke vil anerkende IE 11.

Jeg kan ikke tilgå min Google konto med IE 11, må bruge Edge.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 18:24
Prutter ...

Lagde du også mærke til følgende:

"The program can be uninstalled in the Control Panel. ZeroConfigService.exe is able to record keyboard and mouse inputs. Therefore the technical security rating is 22% dangerous."

Altså en slags keylogger!!! Den ville jeg nok selv vælge at afinstallere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 19:00
Nu virkede den jo ikke ifølge oversigten, men for en sikkerhedsnåls skyld blev den både afinstalleret og slettet med Unlocker.

Tror jeg selv har installeret den i øvrigt. Skulle nok have bedt om ID, inden jeg inviterede den indenfor.

Og nej, jeg havde ikke lagt mærke til den sætning. Tak, Pomse!
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 19:30
Prutter ...

Keyloggere fungerer ofte ved de først sender informationer ud, når en bestemt mængde data er indsamlet, eller efter en tidsplan. Derefter går de i "dvale" og vil ses som "ikke-virksomme".

"Virker ikke" kan derfor være en falsk betegnelse!

Sørgeligt vi sådan skal være på vagt Confused

Hvor meget mon der kører af den slags i baggrunden, uden vores viden? At undersøge hver enkel eksekverbar fil virker næsten uoverskuelig Ouch
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 20:02
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det vrimler med keyloggere og andet spyware på pc'ere og en masse andet grej, og hvorfor burde der heller være tvivl om. Money makes the world go around.

Derfor sætter jeg stor pris på programmer som Unlocker, TakeOwnershipPro m.m., hvor jeg ikke skal spørge om lov til at slette noget, som jeg jo faktisk har betalt for. Og meget ER slettet, sagde Sisyfos.

Jeg vil heller ikke have et hvepsebo i min lejlighed, selvom jeg "kun" har lejet den.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.