Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Spil - generelt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Pinball 3D
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pinball 3D

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pinball 3D
    Sendt: 16 Aug 2017 kl. 22:41
Husker du fra "gamle dage", hvor Pinball 3D var et af flere spil der fulgte med Windows?

Her en beskrivelse fra How-to-Geek, hvordan du får det tilbage på computeren (fungerer også med Windows 10).

Jeg har laver nedenstående vejledning til proceduren:

uploads/3680/pinball_3D.pdf

God fornøjelse Thumbs Up

Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Aug 2017 kl. 10:34
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Aug 2017 kl. 11:36
Det ser ud som om, den ene metode kræver en emulator af en slags, men den anden blot kan køres. Sidst, jeg havde Pinball 3D Space Cadet installeret, var på Windows 10, og den kunne ikke afvikles i fuld skærm. Det fører jo til spørgsmålet, om den ene metode er at foretrække over den anden Question

Tak for begge inputs Thumbs Up
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Aug 2017 kl. 14:13
Metoden, der er beskrevet fra How-To-Geek, gør det ikke muligt at køre spillet i fuldskærm, desværre Confused

Jeg har ikke prøvet med Windows 10, kun Windows 8.1. Men det virker - trods alt Smile
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Aug 2017 kl. 10:16
Samme her, Pomse, men min Alienware har evnen til at "tilpasse" de spil, som ikke vil afvikles i fuld skærm. Det er en smart feature, men desværre passer softwaren slet ikke optimalt med Win 10, og så forsvinder de formildende omstændigheder ved dette produkt Confused

Takker for hurtigt svar. Jeg kan sagtens nøjes med at afvikle spillet i den skærmstørrelse, det har Thumbs Up
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guffi Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Okt 2007
Status: Offline
Point: 2878
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Aug 2017 kl. 05:03

Pinball, er sært facinerende.

Jeg har spildt alt for mange timer på: Balls of Steel...
Det var faktisk (næsten) årsagen til at jeg købte min første PC.

http://legacy.3drealms.com/balls/index.html


https://www.youtube.com/watch?v=wAIiD-OzwME
https://www.youtube.com/watch?v=oQJO4Exl8uQ

Med diverse opdateringer og patches (officielle & uofficielle) funker det stadig på W7 !!




Redigeret af Guffi - 20 Aug 2017 kl. 05:41
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.