Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Dagens positive.
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dagens positive.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dagens positive.
    Sendt: 16 Jun 2017 kl. 15:22

Dagens positive. Thumbs Up

Modtaget fra Dong:

Du har brugt for              4.572,82 Kr.

Vi har tidligere opkrævet: 5.168,93 Kr.

Du har i alt til gode:             596,11 Kr.

Fratrækkes næste indbetaling. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 15:49
Tja, det plejer at gå den anden vej. Flere og flere uforståelige gebyrer. Men det er de så ikke ene om. Gebyr for at stå op om morgenen, et andet for at lægge sig igen. Det næste blir for at trække vejret gennem næsen. Hårdt arbejde!
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 16:12
Penge ind af brevsprækken - skattefrit! Tongue
Selvom det er éns egne penge, er det altid en gave!
Men man får ikke de renter oveni, som de har trukket.. -  Dem scorer firmaet naturligvis..


Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 17:08
Fratrækkes næste regning ... Ja naturligvis står de bedst på deres konto, så de kan få rentefordelen!


Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 17:15

Jeg lavede denne tråd, fordi jeg synes det er det negativer der bruges mest her på Nettips, og åbenbart er det man først får øje på, hvilket hermed er bevist, desværre.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 20:25
Positiv og negativ - de følges ad. Uden det ene - ej det andet. Men humor er for det meste positivt - hvis man kan se det.

Derudover er det helt frivilligt, hvad man vil læse eller skrive på Nettips. Hvis ikke man gider, kan man lade være. Nettips skal ikke bestemme, om man må være positiv eller negativ, og det skal medlemmerne heller ikke. Det er censur, og det har vi kun på områder, der kan eksplodere - religion og politik.

Jeg synes faktisk, det meste på Nettips er positivt, men vil man helst se det negative, er det det man finder.

Hvis du, Barsko, lavede denne tråd for at bevise, at det meste på Nettips er negativt, er det så positivt?
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 20:37

Jeg synes det er positivt, at jeg får penge *tilbage, det kunne du kun se det negative i.

*Om jeg får penge tilbage, eller de bliver modregnet i næste opkrævning, er uden betydning. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jun 2017 kl. 11:50
Sæføli er det da positivt, at du har fået penge tilbage, Barsko, om ikke andet så for dig selv. Men måske er det lidt overdrevent, hvis du havde forventet klapsalver i anledning af 596,11 Kr.? Skal jeg og andre falde på halen af begejstring over det?


Jeg får som regel penge tilbage fra SKAT hvert år, men synes ikke det rager Nettips, da jeg antager, at medlemmerne over én kam nok vil finde det temmelig uinteressant og ligegyldigt. Måske endda lidt selvoptaget. Så det undlader jeg at belemre dem med.


Skal jeg undskylde, at jeg ikke skrev "ihh, hvor er det positivt" og ikke faldt ned af stolen i ekstase over, at du scorede 596,11 Kr.? At det ER positivt, synes mig at være en banal selvfølge, man ikke nødvendigvis behøver at falde i svime over.

Og har jeg noget sted skrevet, at det var negativt?

Nej. Jeg valgte i stedet at tage lidt gas på Dong og andre selskaber (fx banker), der har travlt med det modsatte - at tømme vore lommer - med konstante nye latterlige gebyrer. Det forsøgte jeg at gøre med humor og ser ikke den mindste grund til at undskylde for.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jun 2017 kl. 12:03

Utroligt det kan være så svært, at forstå mit indlæg, om noget positivt.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jun 2017 kl. 12:51
For mit vedkommende er denne tråd slut. Jeg gider ikke tærske langhalm på banale misforståelser. Hvad andre vil, må de om.

Solen skinner over Vejby Strand. Banalt, men positivt.

Redigeret af Prutterhunden - 17 Jun 2017 kl. 12:52
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.281 sekunder.