Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - 4fox - reklame!
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4fox - reklame!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4fox - reklame!
    Sendt: 15 Jun 2017 kl. 17:49
[QUOTE=Prutterhunden]IE og Edge kan rende mig.
Jamen, æh, øh......læner du dig ikke op ad blasfemiparagraffen nu 

Redigeret af AFFI - 15 Jun 2017 kl. 17:50
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Jun 2017 kl. 12:36
Ingen browser i dag er så langsom, at jeg ikke kan leve med det, så de små forskelle der er, går jeg ikke op i.

Jeg bruger ræven fortrinsvis af 3 grunde.

1. Vanens magt.
2. Jeg kender den ud og ind og kan operere med den i søvne.
3. Kan ikke undvære sidepanel til mine utallige bogmærker.

Der er andre faktorer som fx sikkerheds- og sladrehankefunktionerne. Ræven har bl.a. telemetry, men det og andre lignende kan slås fra.

Desuden har jeg reserver som Pale Moon, Comodo IceDragon og den forkromede (Google Chrome), bl.a. som portable, men ikke på alle pc'ere. IE og Edge kan rende mig.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Jun 2017 kl. 11:50
Forsøgsvis kører jeg med portable browsere, og jeg ved ikke, om det gør sig gældende, når man læser ressourceforbruget. Jeg mindes, at Firefox blev lidt krævende, da den blev hurtigere og klædeligt minimeret.

Imidlertid æder den væsentligt mere her end Opera-browseren, men den er hurtig - endnu hurtigere end før. I øvrigt er det da også lidt uddateret at gå så højt op i lige den ting nu, hvor vi stort set alle har udstyr, som kan håndtere en browser, som bruger lidt under  400 MB på at begå en søgning - og i øvrigt stå åben. Til gengæld har jeg langt færre addons på Firefox end på Opera.

Nu er tiden så til at fordybe mig i, hvad gHacks har at bemærke. Takker for links Thumbs Up

Redigeret af AFFI - 15 Jun 2017 kl. 12:17
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Jun 2017 kl. 06:10
4fox? Hvad mener du med det, Prutter?

Ha! Det må du selv regne ud, du! Mææn der er flere muligheder..

Læs selv:

Firefox hogs less memory and gets a speed bump in its latest update - The Verge

Firefox 54.0: find out what is new - gHacks Tech News
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.