Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - AddictiveTips er YT
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AddictiveTips er YT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: AddictiveTips er YT
    Sendt: 13 Jun 2017 kl. 16:26
Se selv og tænk selv hvorfor: AddictiveTips

Et er, at det ikke er, hvad det HAR været, og kvaliteten er stærkt forringet, men når folkene bag begynder på den slags narrestreger, er min tålmodighed ikke længere eksisterende. Jeg slækker ikke på mine sikkerhedsforanstaltninger pga patetisk selvmedlidenhed.

Så AT er YT.


Redigeret af Prutterhunden - 13 Jun 2017 kl. 17:25
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Jun 2017 kl. 16:58
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Jun 2017 kl. 17:22
Ja, der er efterhånden mange, som gerne ser ad-blockerne gå ad HT (slået fra). Når det fx er Ingeniøren og Version2, der kan onduleres med et enkelt klik, er det i mine øjne ok. Men når det som i AddictiveTips' tilfælde nærmest er en krigserklæring, er jeg stået af.

Vi to, Barsko, har en god portion stædighed tilfælles. Man skal ikke presse os til noget. Så går vi i baglås. I tilfældene Ingeniøren og Version2 blir man ikke presset, men venligt gjort opmærksom på deres økonomiske interesse i at slå adblock fra. Det er forståeligt, og løsningen med et enkelt klik er nemt.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Jun 2017 kl. 17:28
Nemlig. Thumbs Up Big smile
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Jun 2017 kl. 18:42
.....og i flere tilfælde kan en simpel overlay remover/blocker fjerne irritationen. Lige på dette område, vil jeg forbeholde mig retten til at lade reklamerne leve på de sider, jeg synes yder meget til fællesskabet, og som ikke overdriver med pop ups og flash-indhold, som pludseligt skriger én lige i fjæset. Addictive var ikke så vanedannende endda, så det blev en nem "kold tyrker"...so to speak Approve

Redigeret af AFFI - 13 Jun 2017 kl. 18:42
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Jun 2017 kl. 19:14
Jeg går til bekendelse og må indrømme, at jeg endnu ikke havde installeret BehindTheOverlay i rø.. æh.. ræven på denne pc (..og andre), så kampen med AddictiveTips trak måske længere ud end strengt nødvendigt. K.O. i første runde havde sæføli været at foretrække

I stedet blokerede jeg og blokerede, blokerede og blokerede til det gjorde ondt i poterne og jeg blev ildrød i hundehodet, som en vis ræv.

Det er jeg så ikke rævestolt af.. Ouch
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Jun 2017 kl. 20:40
Jeg forstår ikke alle de frustrationer NoScript i kombination med Adblocker Ultimate i Firefox så er den ski slået jeg kommer rent ind på alle siderne uden nogen form for skrammel.Big smile


Redigeret af Halveskimoen - 13 Jun 2017 kl. 20:45
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Jun 2017 kl. 21:05
Hvis ikke man kender og bruger den kombination, er forståelse for frustrationen måske mulig? Jeg bruger ikke den kombination og agter heller ikke at bruge den. Jeg har forsøgt NoScript for mange år siden og blev hurtigt træt af den. Jeg bruger Ghostery og uBlock Origin + det løse.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Jun 2017 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Prutterhunden Prutterhunden skrev:

Hvis ikke man kender og bruger den kombination, er forståelse for frustrationen måske mulig? Jeg bruger ikke den kombination og agter heller ikke at bruge den. Jeg har forsøgt NoScript for mange år siden og blev hurtigt træt af den. Jeg bruger Ghostery og uBlock Origin + det løse.


Det er da rigtig nok både NoScript og Adblock ultimate kræver en aktiv indsats i starten, men jo længere man kommer frem jo mindre tidskrævende bliver det at rette småfejl.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Jun 2017 kl. 09:28
Cool trick, ½-eski, men jeg kan ikke finde ud af det med No Script. Hidtil har Behind The Overlay og lign. hjulpet pænt til, men flere og flere sider bliver hvide/ulæselige, når man forsøger at fjerne overlayet - bl.a. Addictive Tips.

På den anden side gør det ikke spor ondt - som tidligere nævnt, at lade reklamer leve på sider, jeg i hverdagen nødigt ville undvære. Nettips' få reklamer og Statcounter bemærkes ikke, så hvis site owner ellers behersker sig, da får de lov at leve Smile

Skål i det nordatlantiske, hvor sommeren må have indfundet sig i al sin skønhed Beer
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.