Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Sikkerhed
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - spyware zusy.
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

spyware zusy.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PK FLUER Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 20 Okt 2007
Sted: DK
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PK FLUER Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: spyware zusy.
    Sendt: 11 Jun 2017 kl. 11:06
Jeg kan se, at der er kommet lidt focus på Powerpoint, da nogle er så smarte, at få igangsat spayware ved blot et klik i programmet.

Jeg bruger en del tid på Powerpoint, i min private dagligdag, og er lidt nervøs for, at ryge i fælden.

Min bekymring ligger ikke så meget i filer sendt pr. mail, da jeg er meget obs på, hvad der åbnes, men jeg er i tvivl om, hvad for programmer, der effektivt fjerner zusy.

http://www.fjerne-spyware.com/tag/slippe-af-med-zusy

Ovenstående er blevet anbefalet, men jeg kunne godt tænke mig, at hører forummet, om der er andre programmer, der evt. ville være mere effektive.

Hvad er pt. det mest effektive program til at fjerne spaywaren zusy?

På forhånd tak.


Mvh

Mysis.

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2017 kl. 11:31
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2017 kl. 12:05
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2017 kl. 13:41
Malwarebytes Anti Malware beskytter fuld ud. Det skriver de i nedenstående artikel.

https://blog.malwarebytes.com/threat-analysis/2017/06/new-social-engineering-scheme-triggers-on-mouse-movement/?utm_source=facebook&utm_medium=social 

Jeg antager det er gældende for Premium-udgaven, der beskytter i real-tid.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.234 sekunder.