Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Ram
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ram

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jang Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 196
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2017 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:

jang ...

Kommer der ingen meddelelse overhovedet, f.eks. i form af BSOD eller bib-lyde?

Kan du starte i fejlsikret tilstand?

Kan du være kommet til at skubbe til grafikkortet? Prøv tjek om det sidder korrekt.







Nej, ingen bib lyde og skærmen bliver ved med at være sort, kan høre computeren køre, men intet kommer frem på skærmen, grafikkortet har jeg haft ude og sat i igen, har endda prøvet at sætte et andet grafikkort i, men uden resultat
Til top
jang Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 196
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2017 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af Peder Peder skrev:

Hejsa.
Kan det måske være et spørgsmål om at opdatere skærm-driveren.
Jeg oplever selv at skærmen går i sort en gang imellem - men den tænder hurtigt igen, og giver et fejlvindue med teksten: "Skærm-driveren holdt op med at svare"

mvh Pedro


Den starter ikke windows op
Til top
jang Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 196
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2017 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af Halveskimoen Halveskimoen skrev:

Det kunne også tænkes at den ram-blok du skubbede tilbage igen er defekt,prøv at fjern den eller isæt en anden hvis du har det, virker en ram-blok ikke vil PC`en stoppe under hardware check i opstarten.


Har prøvet, det er det samme
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2017 kl. 16:19
Jeg begynder at tro BIOS er smuttet sig en tur Confused

Hvis du fjerner al RAM og tænder maskinen - kommer BIOS da heller ikke frem på skærmen?

Jeg havde en Packard Bell, der lavede samme nummer. Ouch

Jeg tænker du har forårsaget et lille stød (statisk elektricitet), eller der ikke har været slukket for strømmen, da du ville rette på grafikkort og RAM.
Til top
jang Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 196
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2017 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:

Jeg begynder at tro BIOS er smuttet sig en tur Confused

Hvis du fjerner al RAM og tænder maskinen - kommer BIOS da heller ikke frem på skærmen?

Jeg havde en Packard Bell, der lavede samme nummer. Ouch

Jeg tænker du har forårsaget et lille stød (statisk elektricitet), eller der ikke har været slukket for strømmen, da du ville rette på grafikkort og RAM.


Vil lige prøve det senere her i weekenden
Til top
jang Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 196
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Maj 2017 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:

Jeg begynder at tro BIOS er smuttet sig en tur Confused

Hvis du fjerner al RAM og tænder maskinen - kommer BIOS da heller ikke frem på skærmen?

Jeg havde en Packard Bell, der lavede samme nummer. Ouch

Jeg tænker du har forårsaget et lille stød (statisk elektricitet), eller der ikke har været slukket for strømmen, da du ville rette på grafikkort og RAM.


Det var meget mærkeligt, pillede ramen ud of startede maskinen, intet kom frem ud over den bibbede, satte ramerne i igen og nu kunne den starte op, mærkelige computer
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Maj 2017 kl. 14:15
Jang

Den computer lever da sit eget liv! LOL

Men godt du fik liv i den igen Thumbs Up Vi krydser finger for den fortsat vil fungere ... Wink
Til top
jang Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 196
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Maj 2017 kl. 15:20
Men tak for hjælpen alle sammen
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.047 sekunder.