Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - hacket pc/bærbar acer.
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hacket pc/bærbar acer.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
floppy68 Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floppy68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hacket pc/bærbar acer.
    Sendt: 21 Apr 2017 kl. 16:34
Angryhar fået besøg på min acer med win 10.
forlanger 100pund for at åbne adgang til minpc. igen
nogen som ved hvordan jeg kommer af med disse mennesker.
kan ikke rigtig komme til at formatere h.d. blokerer
t.Angry
hilsen
floppy 68
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 17:16
Når Acer-logoet viser sig på skærmen, så prøv at trykke ALT + F10. Du skulle da få adgang til nogle muligheder. Hvis du ikke har vigtige data på computeren, vil jeg nok anbefale du geninstallerer fra menuen.
Til top
floppy68 Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floppy68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 17:28
Smiletusin Tak Pomse.
skal afprøves.
Thumbs Up
floppy68
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 18:49
Hej Floppy, har du ikke en Win 10 Reparetionsdisk liggene, til at boote op på?

Jeg har selv en ACER, og derfra lavet nogle win 10 rep. diske, som er lavet for ca. 2 år siden.

Jeg vil uploade nogle ISOer, men hvad der virker aner jeg ikke, dog at de alle er Acer boot DVDer.
De jeg har er: en Acer Reparetions/startupdisk, en Windows 10 Home install disk og en Acer recovery disk..
- Det tager lidt tid, men så snart jeg har lavet dem til ISOer, og uploadet dem (hvis jeg kan), så linker jeg til dem her.
Tryk F8 under Boot, til at vælge CD/DVD drev.

Uploadet de 3 DVDer (og uploadhost holder dem i 7 dage!):
https://fil.email/mVKJySxH?showconfirmation=true


Redigeret af Bindegal - 21 Apr 2017 kl. 19:22
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 18:49
Skulle det nu vise sig ikke at fungere (ALT + F10), skal der andre metoder til...

Jeg vil anbefale du henter Gparted fra en anden computer, "brænder" ISO-filen på usb eller DVD og anvender den til at komme i kontakt med computeren.

Når du har "brændt" ISO-filen, skal du isætte usb'en fra slukket computer. Hvis det er en DVD, skal du tændte computeren, åbne drevet og ilægge skiven. Sluk nu computeren.

Genstart computeren og tryk gentagne gange på F12, til du får en menu frem. Vælg den enhed der ønskes opstartet (usb eller DVD). Virker denne metode ikke, skal du trykke gentagne gange på F2 umiddelbart efter opstart af computeren. I BIOS kan du rette BOOT-rækkefølgen (nr. 1 er altid den først computeren vil forsøge at starte op). Med enten F5 eller F6 flytter du dit drev til at være nr. 1 på listen. Vælg efterfølgende at gemme!

En kort vejledning til Gparted finder du her.

Til top
Dorksen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1759
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Dorksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 21:03
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 22:21
Til top
floppy68 Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floppy68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Apr 2017 kl. 09:02
Thumbs Up til Bindegal.
Tusind tak for det store arbejde du har gjort,med upload de 3 filer.
jeg har nu hentet dem ned/brændt dem. det vaar flot arbejde. selv jeg gamle torsk kunne finde ud af det.
vil nu gå igang med at forsøge på Acer.
rigtig mange tak.Hug
floppy68
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Apr 2017 kl. 10:47
Bare så vi andre ikke kommer i det samme problem ! Hvad var det for en link du aktiverede  Ermm


Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Apr 2017 kl. 12:20
Skulle det lykkedes at gendanne eller formatere, og få sytemet til at virke, så se om du ikke kan lave en recovery partition ved hjælp et ACER Program, se videoen:


Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.