Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Windows Version og produktnøgle
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows Version og produktnøgle

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 15:00
Barsko...
Computeren er formateret. Jeg har hentet en Win 8.1 og lagt på en usb. Når jeg forsøger at installere, og bruge den produktnøgle jeg har, bliver den ikke accepteret. Så den må vel være blank, når der ikke er installeret et OS.
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 15:07
Du kan prøve at vælge Telefon aktivering frem for online aktivering.
Du skal have den produktnøgle klar, ring så til det nummer der bliver anvist og følg instruktionen,
min anbefaling er at du har et stykke papir og blyant hvor du skriver de tal ned du får, og når du har det hele skriv det ind på computeren
mvh JeP

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 15:10

Ja, det skal jeg ikke kunne sige.

Det du får besked om, er at du ikke kan installere det der ikke r en gyldig licens til. Om maskinen er blank, er jeg ikke helt sikker på, du kan udlede af det.

Har du ingen form for backup, på en skive? Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 15:16

 

Hvis det er en OEM Licens du har, og har installeret noget Linux på den, så er Microsofts oplysning, om licensens tilhørsforhold til maskinen slettet.

Derfor, gør som JeP, foreslår.

Jeg har selv haft samme problem med, at skulle aktivere over telefonen, af den grund.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 15:24
Hej Jep
Hvor finder jeg det tlf nr ?
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 15:49
Når du installere får du valgmulighed for at vælge aktivering, så vidt jeg husker står der "Vælg anden form for registrering" (eller noget i den stil)
mvh JeP

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 16:01
Havde jeg haft en back-up, havde jeg temmelig sikkert valgt den løsning!
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 16:12
Ok, jeg kigger på det. :-)
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 16:16
mvh JeP

Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 16:32
skriv slui 4 i kør,det åbner aktivering.
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.