Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Windows Version og produktnøgle
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows Version og produktnøgle

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows Version og produktnøgle
    Sendt: 01 Apr 2017 kl. 06:50
Tak for diverse svar :-) Problemet blev ikke løst, så jeg kontakter Microsoft.


Redigeret af Flora - 01 Apr 2017 kl. 14:52
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 08:21
Funktionerne i N-udgaverne er de samme som deres tilsvarende fulde versioner, men omfatter ikke Windows Media Player eller andre Windows Media-relaterede teknologier (Windows Media Center og Windows DVD Maker), på grund af begrænsninger fastsat af EU og Sydkorea.

Du skriver du mener. Du er altså ikke sikker? Har du forsøgt med Windows 7?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 09:03
Det er ikke Windows 7. Det ved jeg helt bestemt. Det er Windows 8.1, og nøglen virker ikke. Det jeg var i tvivl om, var om det måske var Pro udgaven, men den har jeg så lige prøvet, og med samme resultat. Denne nøgle virker ikke. Jeg har ikke forsøgt med Windows 7.

Redigeret af Flora - 01 Apr 2017 kl. 09:17
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 11:11
Du burde ikke være i tvivl om, hvorvidt det er Windows 7 eller 8 / 8.1. Der er markante forskelle på skærmbilledet, der i Windows 8 & 8.1 består af fliser ...

I modsætning hertil, har du en proceslinje nederst i Windows 7, samt en Start-knap... Skrivebordet indeholder ej heller fliser Smile



Redigeret af Pomse - 06 Apr 2017 kl. 20:31
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 12:22
    Pomse...Læs nu hvad jeg skriver ;-)

Det er ikke Windows 7. Det ved jeg helt bestemt.( Den kom med "fliser ) Det er Windows 8.1, og nøglen virker ikke. Det jeg var i tvivl om, var om det måske var Pro udgaven, men den har jeg så lige prøvet, og med samme resultat. Denne nøgle virker ikke.
Så næste punkt i dagsordenen er produktnøglen. Jeg har brugt den der sidder i bunden af computeren, den virker ikke ! Kan det tænkes den ligger " gemt " i systemet, og er det muligt at finde den igen, trods en formatering? :-)

Jeg skal ikke udelukke, at den er " født ) med Windows 7, og opgraderet af tidligere ejer, men det er jo blot at " prøve " at installere 7'eren, og bruge udelukkelses metoden ;-)
PS : Jeg ved kun at det er en 32bit udgave.

Redigeret af Flora - 01 Apr 2017 kl. 12:26
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 12:44

Belarc adviser, kan vise hvad du har af licenser, om det virker efter en formatering vides ikke, men et forsøg værd.

Hent/kør programmet, lidt nede, i venstre side, står der Software Licenses, klik på det.

http://www.belarc.com/en/products_belarc_advisor



Redigeret af El Barsko - 01 Apr 2017 kl. 12:45
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 14:08
På en blank computer ?? Det kræver vist en nærmere forklaring
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 14:13
  

Redigeret af rævvi - 23 Mar 2018 kl. 09:46
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 14:27
Den sidder sjovt nok samme sted på min bærbare
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Apr 2017 kl. 14:52

”Det er ikke Windows 7. Det ved jeg helt bestemt. Det er Windows 8.1, og nøglen virker ikke. Det jeg var i tvivl om, var om det måske var Pro udgaven, men den har jeg så lige prøvet, og med samme resultat. Denne nøgle virker ikke. http://www.nettipsforum.dk/smileys/smiley5.gif

Blank? Hvordan har du prøvet, som du skriver? Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  123>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.