Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Bios Password
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bios Password

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
floppy68 Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floppy68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bios Password
    Sendt: 03 Mar 2017 kl. 11:02
Til Geoparden.
tak for advarsel vil prøve meget forsigtigt.
floppy 68Shocked
Til top
Gepard Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang
Avatar

Oprettet: 13 Okt 2014
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 64
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Gepard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Feb 2017 kl. 16:46
Hej Flppy68
PAS PÅ med diverse programmer til at fjerne password på BIOS.
Mange af dem, fjerner også BIOS opsætningen, så man skal have styr på, hvad opsætningen på BIOS er, før man fjerner password ellers kan pc/laptop ikke startes igen.Angry
Andre fjerner godt nok passwordet på BIOS, men lægger et SUPERVISOR password på systemet i stedet for og så er man på herrens mark, for det kan man ikke fjerne - det er kun fabrikanten der kan fjerne SUPERVISOR password mod et svimlende beløb.Confused
Med knurrende hilsen Geparden
Hurtigere end Big Bang
W7 32bit - W7 64 bit - W10
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Feb 2017 kl. 15:49
Æhh.. floppy

Tror du forveksler mig med en anden, som rettelig burde takkes: El Barsko. Big smile

Mææn ok.. skidt pyt.. jeg sender takken videre.. LOL

Håber du får løst problemet!
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
floppy68 Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floppy68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Feb 2017 kl. 14:37
tak for hurtigt svar. er absolut værd at prøve.Tusind tak.
floppy 68
Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Feb 2017 kl. 14:33
Jeg mener, at jeg brugte Cmospwd, da jeg havde problemet på et kontor, jeg arbejdede i, hvor den oprindelige administrator for længst var ude af billedet.
Til top
floppy68 Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floppy68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Feb 2017 kl. 14:17
pomses ide var ikkke mulig at gennemføre. kunne bare lette bund 5mm. ikke plads til mine fingre.
floppy 68
Til top
floppy68 Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floppy68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Feb 2017 kl. 14:14
Tak hurtig respons Prutterhund.
Har lige været på YOU TUBE og set den. Det går lidt for stærkt for mig, men vil prøve alligevel.
floppy 68
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Feb 2017 kl. 14:06

Der findes videoer om det:

F.eks. denne:

https://youtu.be/p40IDStlPqM

Har ikke selv prøvet det.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Feb 2017 kl. 13:56
Og Pomses idé med at hive batteriet ud af maskinen en halv times tid, virkede ikke?
Kender desværre ikke pågældende program.
Til top
floppy68 Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 189
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floppy68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Feb 2017 kl. 13:52
Hej Nettipsere.Jeg har stadig problem med at fjerne pasword på en HP notebok køre win 7 essential.
Jeg har fået oplyst , der findes et program som kan download's og brænde på cd. Det skulle åbne vejen til BIOS og fjerne password.
Er der nogen der kender dette program, så send venligst et Link.
hilsen.
floppy68
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.