Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - 77 aktiv(e) brugere
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

77 aktiv(e) brugere

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 77 aktiv(e) brugere
    Sendt: 13 Feb 2017 kl. 14:59
Så lige "tilfældigt" dette tal på forumnettips-siden. Det er meget længe siden, jeg har set så højt et tal, og det fryder min bændelorm.

Som regel, når det er "højt" er det et stykke over 30 og allerhøjst 50.

Et pust af forår.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2017 kl. 16:40
Et rigtig flot tal Clap

Men - og det er et stor Men - mange er gæster, der sandsynligvis ikke er medlem af Nettips. At udefra kommende kan belure, få idéer og kopiere tutorials mv., uden yderligere tilknytning til Nettips, har længe været en torn i øjet på mig Confused
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2017 kl. 18:59

*Belurer? Jamen gør du da aldrig, som Anne Linnet - Glor På Vinduer?

Det er da meget almindeligt, at man kikker for, at se hvad man kan få/købe.

https://youtu.be/Mpw5-UF_mLI

*Det er da en liden flatterende måde, at anskue, forhåbentlige, fremtidige nye medlemmer.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2017 kl. 19:17
*Det er da en liden flatterende måde, at anskue, forhåbentlige, fremtidige nye medlemmer.

Det kan du mene, Barsko. Men skriver jeg en tutorial / vejledning og lægger den på Nettips, er den beregnet til Nettips brugere. Når jeg efterfølgende finder den på andre fora, f.eks. Facebook's IT-hjælpegrupper, så nærmer det sig piratkopiering.

Det kan sammenlignes med enhver anden form for piratkopiering.
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2017 kl. 19:37

Nu er Nettips jo et åbent forum, så hvis du ikke vil have alle kan bruge dine tutorial / vejledninger, kan du jo skaffe dig Copyright, eller kun benytte PMer til tutorial / vejledninger.

Jeg har det sådan, at et godt råd-/vejlednings ypperste opgave er, at blive set/brugt af flest mulige, men det er jo op til den enkelte, at vælge selv.

Men – stadig – Belure, i denne forbindelse, er et kedeligt ord, at bruge. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2017 kl. 20:18
Nettips er et åbent forum. Derom ingen tvivl. Men hvorfor være medlem, hvis alt kan læses og kopieres uden medlemskab? Set med en udefra kommende bruger, vil det "kun" være muligheden for at komme med indlæg eller kommentere på indlæg. Det vil for mange være ret ligegyldigt, blot de kan få tilgang til informationer.

En mellemvej kunne være, at ikke-medlemmer kunne se indhold på Nettips, men mangle muligheden for at downloade fra Nettips. Det skulle i givet fald kræve medlemskab. Jeg tror mange fravælger medlemskab, fordi de alene som gæst har adgang til alt, undtagen at deltage i debatten eller komme med indlæg.


Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2017 kl. 20:24

Ja, vi mennesker er jo forskellige, men jeg syntes det er lukkethed du taler om,

jeg foretrækker åbenhed, hvilket i sin tid fik mig til, at søge medlemskab. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2017 kl. 20:57
Hvis jeg skal forklare i billedsprog ...

Du står på den ene side af en butiksrude og ser på alle de glimtende ting. Du fristes til at gå i butikken, for at føle og mærke, få stillet din nysgerrighed.

Så længe du står på den ene side af butiksruden (gæst), fristes du til at komme ind i butikken (medlemskab).

Det er ikke lukkethed. Det er at friste flere til at blive medlem Smile
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2017 kl. 21:05

Gennem årene her på Nettips er der lavet/givet mange vejledninger/gode råd, af mange brugere, ingen nævnt, ingen glemt, alle givet af et godt hjerte.

Er det da ikke for, at hjælpe andre, at du laver vejledninger?

Du har jo selv, siden fødsel, fået hjælp, til stort set alt, af andre, så er det vel rimeligt nok, at hjælpe andre, som tak.

Husk! Mennesket børn kan, fra fødsel kun:

Sk*de, og æde

P*sse, og græde.

ALT andet skal læres af ANDRE.

I øvrigt: Enhver kan gå ind i en butik, og se på varen, uden at skulle købe noget, der er ingen købetvang. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2017 kl. 21:36
Vejledninger jeg lægger på Nettips, er for medlemmer af Nettips. Ganske enkelt. Smile

At enhver kan gå ind i en butik og se varen er ok. Det skriver jeg faktisk også ...

Men kommer de ud af butikken med en vare, der ikke er betalt for, er det tyveri.
Til top
 Besvar Besvar Side  123 4>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.