Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Netradio.nu
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netradio.nu

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 07:57
#Wiseguy
Tak, det er godt at høre, var også en af de primære idéer bag projektet - at det skulle være nemt og hurtigt at bruge :-)

#FBJ SWF
Tak for din feedback. Kan godt se hvad du mener, mulighederne er godt nok lidt begrænsede. Vil prøve at få lavet det om, så der er lidt flere muligheder, evt. både for engangsbeløb/månedligt og større/mindre beløb.
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 08:14

Håber da ikke dit arbejde er "nappet" da noget magen til findes mange steder på nettet !
Det er en streaming fil der bare skal sættes ind i VLC.


Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af krummedige krummedige skrev:


Håber da ikke dit arbejde er "nappet" da noget magen til findes mange steder på nettet !
Det er en streaming fil der bare skal sættes ind i VLC.




I øvrigt er dit abonnement noget der bliver automatisk trukket hver måned ! og hvordan siger man det op Smile
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 08:26
#krummedige

Hvilken side er det screenshot fra?

Hvis du mener om jeg har "nappet" fra andre sider, så er svaret nej. Det eneste jeg har taget fra de officielle sider er de direkte streaming links + logoer, som selvfølgelig altid vil være ens på alle sider. 

Hvis du mener om de andre sider har "nappet" fra min, så tror jeg også svaret er nej. Uanset hvad, kan jeg nok ikke gøre så meget ved det. 

Synes selv min side skiller sig en del ud fra de andre alternativer, og har endnu ikke fundet et dansk alternativ til min side, som tilbyder lige så mange funktioner og er lige så brugervenlig. Men er altid åben overfor kritik og forslag :-)

Mht. til donations knappen, så har jeg nok begrænset det lidt for meget. Regner med at lave det om, så man kan ændre i beløbets størrelse og type (engangsbeløb eller månedligt). Går da stærkt ud fra man kan annullere det igen via. sin Paypal konto :-)


Redigeret af tsr1983 - 16 Jan 2017 kl. 08:28
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 08:45
Hej igen Smile

Jeg mente om nogen havde "nappet" det fra dig. Respekt for din side Thumbs Up  men når man søger på (.xspf) kommer der en del " XSPF, pronounced "spiff", is a playlist in XML format, which is supported by Xiph. It is a free and open format so can be easily, freely used for sharing playlists.  i øvrigt fint med en app til android. http://play.google.com/store/apps/details?id=nu.netradio.netradionu&hl=da
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 10:06
Ah okay, det har jeg ikke kigget efter, men kan godt se der findes nogle sider. Har selv brugt vTuner en smule til at hente streaming info til forskellige stationer, da de udbyder en kæmpe liste over stationer.

Android app'en har jeg ikke arbejdet så meget med da den næsten ingen downloads har, det er sådan set "bare" en skal over selve hjemmesiden (en lille smule tilpasset), da siden i forvejen er bygget responsivt og dermed skulle passe rigtig godt til alle mobiler. Har dog tænkt på at den skal opdateres med Chromecast understøttelse på et tidspunkt Smile
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jan 2017 kl. 08:01
Ny opdatering af siden er ude:

✓ Visning af brugere online på hver enkelt station fjernet, da det desværre giver nogle uventede fejl og er ret ressourcekrævende


✓ Mulighed for at læse/skrive kommentarer specifikt til hver enkelt station tilføjet. Klik på taleboble ikonet i øverste, højre side når en station er valgt.


✓ Det er nu muligt at se en oversigt over hver stations andel (%) af de seneste 1000 afspilninger. Klik på oversigtsmenuen i venstre side (hamburger-ikonet).


✓ Ny Facebook login menu, som viser dit profilbillede når du er logget ind.


✓ Nyt fejllogningssystem implementeret, som gør det nemmere at finde og rette fejl på siden fremover.


✓ Fejl under genre sortering rettet


✓ Diverse småfejl rettet / brugergrænseflade tilpasset


Husk at du altid kan hjælpe ved at LIKE / DELE siden på Facebook og komme med forslag til nye funktioner eller stationer :-)

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jan 2017 kl. 10:36
Jeg har kun DR's netradio at sammenligne med, men jeg kan godt lide designet. Nem at bruge
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jan 2017 kl. 10:57
#Flora
Tak :-) Jeg har forsøgt at gøre den så enkel og hurtig at bruge som muligt, men er stadig løbende i gang med at udvikle nye funktioner og forbedringer.
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Feb 2017 kl. 20:29

Så blev det igen tid til en opdatering...


Her er nyhederne:


✓ Det er nu muligt at tilføje stationer, både private og offentlige, fra 'Mine stationer' til favoritlisten og derved få endnu hurtigere og nemmere adgang til dem. Klik på stjerneikonet under 'Mine stationer' menuen for at tilføje / fjerne.


✓ Nye genrer tilføjet (Reggae og Rockabilly)


✓ Baseret på brugerønsker er 2 nye, engelske stationer tilføjet (Rockabilly Radio og Rockin626)


✓ Det er nu muligt at få vist alle stationer fra alle lande på én gang. Klik på globusikonet i menuen i øverste, højre hjørne for at aktivere dette. Dit valg huskes automatisk til næste gang du besøger siden.


✓ Forbedringer i brugergrænsefladen, bl.a. blev det gamle logo stadig brugt visse steder på siden.


✓ Diverse fejlrettelser


Har du ris/ros til noget, så fyr endelig løs :-)
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.219 sekunder.