Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Spil - generelt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Lækkert gamer keyboard
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lækkert gamer keyboard

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lækkert gamer keyboard
    Sendt: 03 Feb 2016 kl. 10:59
Jeg kan forsikre de ærede medlemmer af kammeret om, at jeg/vi endnu ikke har nogle økonomiske interesser i firmaet, som producerer lækkert - ja, sygt lækkert gamerudstyr til en rimelig fornuftig pris. Udover at være et blæret keyboard til gaming, da er det også behageligt at skrive på - modsat mange andre gamer keyboards. At det er et Dansk firma, der står bag, ser jeg kun som et ekstra plus. Det er sat som et MSI keyboard som default, men det er nemt at komponere sine egne felter - til os der stadigt spiller på tasterne - selvom gamer controls haves Smile

Sandberg Thunderstorm Gaming Keyboard (er prøvet) : http://www.tweak.dk/review/Sandberg-Thunderstorm-Gaming-Keyboard/2564/1/1


Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2016 kl. 03:36
Jeg bruger det keyboard der fulgte med computeren.. Og mine bogstaver på A, S og W er helt væk, og der er et halvt D og et halvt C tilbage..

Ved ikke om det er et gamer keyboard jeg skal have, for jeg er ligeglad med om der er farver eller lys i knapperne, da jeg jo alligevel ikke kigger på tastaturet når jeg spiller den max af.

Jeg faldt dog over ét tastatur som jeg tilfældigt så på i Elgiganten (kan ikke huske hvad det hedder), til en ok pris (under 500 dask), hvor at knapperne faktisk var som "skridsikker" gummi.

- Jeg kom dog hjem med en lille 1 TB (usb 3) ekstern hdd fra WD i allu-case, som jeg er rigtigt glad for. Smile


Redigeret af Bindegal - 13 Feb 2016 kl. 03:37
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2016 kl. 08:23
Jeg mener jeg har et tastatur liggende, som du egentlig gerne må få, hvis du er interesseret, Bindegal. Hvis du er det, vil jeg forsøge at finde det og give dig model, nummer/navn.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2016 kl. 13:23
Tak admin, men jeg har selv et ældre keyboard liggende, som resserve. Thumbs Up
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2016 kl. 13:51
Thumbs Up
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2016 kl. 18:37
Det er nemlig rigtigt, Binde. Man må gerne se, at de gode ting bliver brugt - rigtigt brugt. Sådan ser en Stratocaster's gribebrædt ud, når det er brugt - jvnf. dit tilspillede keyboard Wink

PS. Jeg tror, du skulle have takket ja til, Admin's, tilbud 





Redigeret af AFFI - 14 Feb 2016 kl. 15:18
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
John Westcoast Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7602
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Feb 2016 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af AFFI AFFI skrev:

Det er nemlig rigtigt, Binde. Man må gerne se, at de gode ting bliver brugt - rigtigt brugt. Såsan ser en Stratocaster's gribebrædt ud, når det er brugt - jvnf. dit tilspillede keyboard Wink

PS. Jeg tror, du skulle have takket ja til, Admin's, tilbud 



😊😃
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Feb 2016 kl. 17:07
Smile
Til top
ITguy Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 02 Mar 2016
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 39
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ITguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Mar 2016 kl. 03:50
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

[...] for jeg er ligeglad med om der er farver eller lys i knapperne, da jeg jo alligevel ikke kigger på tastaturet når jeg spiller den max af.

Hahaha! Kunne ikke dy mig Big smileBig smile
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Apr 2016 kl. 23:42
heh LOL
- Men jeg kigger kun når jeg skal skrive, ikke når jeg tager en spiller! (A,W,S,D og Space)
Nu er min ACER-mus ved at være død, idét at jeg skal klikke en masse gange, bare for at åbne en mappe eller link - og det var før end ventet, da jeg trode at den slags kunne holde ca. 3 år.

Jeg syntes bare ikke at det er i orden, at når man køber computer, at så skal keyboard og mus være L0rt..
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.355 sekunder.