Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - windows 10
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

windows 10

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dddddddd Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 09 Jun 2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dddddddd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: windows 10
    Sendt: 28 Aug 2015 kl. 10:15

hej

hvornår får jeg Windows 10?
Jeg har tilmeldt mig opdateringen med ikon i proceslinien, men har endnu intet fået?
 
Mvh
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2015 kl. 10:38
Det går vist ikke efter tur, men svaret er, at det faktisk kan komme om 5 minutter. Søger du dagligt poå opdateringer? Jeg spørger fordi, jeg selv fik min Windows 8.1 pc "opgraderet" på den måde. I samme øjeblik modtog jeg en e-mail fra Microsoft, som gav link til herlighederne. Tålmodighed skal der til Wink
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2015 kl. 11:45
Hvis du kigger i opdateringerne, bør den ligge under "Valgfri".




Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2015 kl. 13:19
Som jeg ser det, burde du have fået opgraderingen allerede, da du har reserveret, og der nu er gået godt og vel en måned - så det undrer mig.

Må lige for en ordens skyld påpege, at Bindes billede nr. 2 kunne få dig til at tro, at du kan springe opdateringerne til W8.1 (eller hvad du nu har) over og nøjes med flueben i "Opgrader til Windows 10".

Det er den forkerte rækkefølge.

Du skal først sørge for, at dit nuværende Windows er fuldt ud opdateret INDEN du opgraderer til 10'eren. Altså væk med fluebenet ud for "Opgrader.." og sæt flueben i alle "Opdatering til Windows 8.1 (eller..) og opdater disse.

Først efter disse opdateringer og evt. genstart skal du opgradere til Windows 10.

Er du meget sulten efter Windows 10 og har svært ved at vente, kan du selv hente den. Kig på

Microsoft Windows 10 (32-bit) Final (Official Release)

Microsoft Windows 10 (64-bit) Final (Official Release)

Du skal sæføli kun hente 32-bit, hvis dit nuværende Windows ikke er 64-bit.

Du skal IKKE vælge en ren installation, da du derved vil miste aktiverings-koden, men vælge at beholde dine filer, programmer og indstillinger, så vil du automatisk blive aktiveret igen med den gamle aktiverings-kode.

Det vil sige!:

Fra i morgen den 29. august vil alle gamle aktiverings-koder blive ændret til nye koder specielt beregnet til Windows 10. Man kan altså ikke længere fortryde og gå tilbage til sit gamle Windows, da den gamle aktiverings-kode herefter er ugyldig.

Altså lige så snart din nye Windows 10 er aktiveret med den gamle kode, blir den ændret til en ny - EFTER i morgen.

Lidt udenbysk vejledning:

Install Windows 10 on launch day without having to wait from Softwarecrew | Software Reviews, News, Tips & Tricks

Step By Step Upgrade Process From Windows 7 To Windows 10

Mææn du kan altså stadig vente, til det behager Microsoft at efterkomme din reservation og give dig opgraderingen. Det er lidt nemmere og sparer dig for evt. hovedpine under opgraderingen.

Men! Om du gør det ene el. det andet, bør du dog bevare koncentrationen.

Good Luck!


PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2015 kl. 13:42
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2015 kl. 14:13
Hvis Windows 8 (8.1 osv.) skal disse være opdateret:

KB3035583  KB2976978  (og Bindes)

Hvis Windows 7:

KB3035583  KB2952664  KB3021917

Denne her behøver du ikke  KB 3068708  - Det er en tracker, altså spyware! So keep away.


Redigeret af Prutterhunden - 28 Aug 2015 kl. 14:15
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
dddddddd Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 09 Jun 2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dddddddd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Aug 2015 kl. 09:54
Tak for svarene.
Mvh Rasmus
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.