Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Logo/Banner
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logo/Banner

 Besvar Besvar Side  <1 56789>
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 18:22
Tja, det er jeg ikke uenig i..




Til top
John Westcoast Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7602
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 18:39
Ja jeg ejer ikke et eneste slips, de er skrottet for mange år siden😆
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 18:44
Meningen var at jeg skulle have ét, men jeg returnerede det..
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 19:02
Slipset eller forslaget, kan man fristes til at spørge om? De sidste to begynder da at nærme sig det eksisterende - farvemæssigt. Alligevel skal der vist en virkelig fuldtræffer til, før der ændres på det eksisterende - er jeg ret overbevist om. Imidlertid er der da ikke noget galt i at komme med forslag, og personligt synes jeg mægtig godt om, når brugerne er aktive i forsøget på en stadig forbedring og vedligeholdelse af siden Thumbs Up
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 20:16
Helt enig med Affi, men jeg er møghamrende konservativ, så forvent ikke at jeg slipper det nuværende.
Det er dog dejligt med dine forslag, Bindegal, og hvis du er på Facebook, må du gerne lægge dem ind i vores Nettips gruppe derinde.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 21:42
Helt enig (også) med øvrige admins.

John - Har kun båret slips en eneste gang i mit liv ved officiel lejlighed. Ellers er tanken om at gå med en sådan løkke om halsen ikke noget, jeg vil hænge mig i og er skrottet siden Valdemarernes tid. Jeg har et slips med Disneyfigurer på somewhere i bunden af en skuffe, hvor det får lov at ligge og blive mølædt. Så har det da gjort lidt gavn.

Affe og Allan - Ja, det er beundringsværdigt med Bindes engagement, og sæføli er alle forslag til forbedringer af Nettips velkomne. Det kan da også være at logoet blir skiftet, hvis Jorden en dag er besat af aliens fra Sdr. Bavelse, og de forlanger det. Hvem ved? Men foreløbig kan jeg ikke se en værdig afløser. Det nuværende er der blevet lagt mærke til, og det har skabt røre i andedammen. Så på den måde har det opfyldt sit formål.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 21:50
her er det gamle logo


et billed jeg lagde på fjæset hos NT



Redigeret af Netsurferen2 - 05 Maj 2022 kl. 18:00
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 22:31
Cool
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 22:43
Admin jeg har ikke FB.






Redigeret af Bindegal - 30 Jan 2015 kl. 00:21
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2015 kl. 22:45
Ok Bindegal Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 56789>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.