Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Logo/Banner
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logo/Banner

 Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 23:35
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Nov 2014 kl. 18:06
Uha, mange tak, Binde. Det er en flot farvekombination. Den ryger lige i mappen til mit lille ava slide show Clap
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Nov 2014 kl. 18:33
Thumbs Up
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Nov 2014 kl. 19:58
Se, den er på nu. Den er da flot - og det er nettips banneret også. Du lyttede til, Barsko's råd, kan jeg seThumbs Up


Redigeret af AFFI - 09 Nov 2014 kl. 20:00
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Nov 2014 kl. 20:35
Ja, jeg sagde jo, at i skal bare komme med farver og ideer..
- Så ville jeg derefter se om jeg kunne trylle Wink
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Nov 2014 kl. 00:58



Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Nov 2014 kl. 20:20
Det skal du da også bare gøre, bindemand. Lige pludseligt kan man jo "risikere", at den helt rigtige er der, og der er ingen grund til at være nervøs for lidt forandring. Alt kan forbedres - selv undertegnede ;o)
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2014 kl. 01:44
"Sort Lys" logo
Blå der er på grænsen til lilla. (insekter, bliver tiltrukket af dette!!)

- Kom nu admin, brug nu nogle af disse! Wink






Redigeret af Bindegal - 26 Nov 2014 kl. 16:47
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2014 kl. 17:41
Jeg véd jo, at du kan en masse med grafikken, Binde. Har du prøvet at lægge den nederste på - istedet for den eksisterende ? Jeg ville gerne se det, men jeg tror umiddelbart, at farverne er lige kraftige nok til et afdæmpet lay out.....men derfor kunne det da være interessant at se. Du skal ihvertfald ha' ros for, at nettips ligger dig så meget på sinde, at du lægger så meget enrgi i det Thumbs Up
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2014 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

"Sort Lys" logo
Blå der er på grænsen til lilla. (insekter, bliver tiltrukket af dette!!)

- Kom nu admin, brug nu nogle af disse! Wink





For håbentlig ikke for det er da "Bøsse" look og øjenbæ.
mvh JeP

Til top
 Besvar Besvar Side  <12345 9>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.219 sekunder.